اجرای طرح مهر تحصیلی در گلستان

حجت الاسلام مهدیان گفت: طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند از سوی اوقاف و امور خیریه در گلستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام حسین مهدیان امروز (دوشنبه ۲۱ خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: طرح مهر تحصیلی در راستای رویکرد سیاست حمایتی اوقاف برای کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم همچون سال های گذشته با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و محروم، عمل به نیت واقفان و مشارکت خیران و توسعه فرهنگ کمک به دانش‌آموزان نیازمند در استان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی در سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود، افزود: امسال تلاش می شود تا با استفاده از موقوفات مرتبط، خیران، متولیان موقوفات، مشارکت‌های مردمی و مراکز فعال افق در بقاع متبرکه این ظرفیت نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

وی ادامه داد: این بسته های حمایتی شامل؛ کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر اقلام و ملزومات ضروری آموزشی است که بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در استان توزیع می شود.

حجت الاسلام مهدیان اظهارداشت: علاقمندان و خیران می توانند برای مشارکت و کمک در این طرح، مبالغ واریزی خود را به صورت متمرکز به شماره شبا ملی ۷۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۹۸۴۰۷۰۳۰۰۱ و به نام شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۷۰۳۵۷۶ اختصاصی مهر تحصیلی واریز کنند.

کد خبر 1767455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha