اعلام فراخوان ثبت نام زوجین در جشن ازدواج آسان

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به همت بچه مسجدی های گروه جهادی شهید باکری کانون، فراخوان ثبت نام زوجین در جشن ازدواج آسان در قالب ویدیو کلیپ تهیه شده و در حال انتشار در فضای مجازی است و امیدواریم شاهد حضور تعداد زیادی از جوانان رودبار جنوب در این جشن ازدواج آسان باشیم.

حجت الاسلام جمشید خاوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: تاکنون هشت مرحله از جشن های ازدواج آسان را پشت سر گذاشته ایم و در نظر داریم همزمان با عید غدیر با مدد از امیرالمومنین علی (ع) مرحله نهم از جشن ازدواج آسان را برگزار کنیم.

اعلام فراخوان ثبت نام زوجین در جشن ازدواج آسان

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: دختران و پسران جوان دم بخت که تمایل دارند با سادگی زندگی شان را آغاز کنند می توانند برای ثبت نام در جشن ازدواج آسان با شماره تلفن 09376150828 تماس بگیرند.
وی با بیان اینکه زوجین برای ثبت نام در جشن ازدواج آسان باید یکسری شرایط داشته باشند، ابراز کرد: به همین منظور تعداد محدود سکه مهریه، بعد از این جشن هیچ جشنی گرفته نشود و همچنین زوجین در عقد باشند.
حجت الاسلام خاوری با اشاره به امتیازاتی که به زوجین شرکت کننده در جشن ازدواج آسان تعلق می گیرد، عنوان کرد: برگزاری کارگاه مشاوره، لباس عروس، پذیرایی به همراه هدیه، آرایشگاه عروس و داماد، تزیین ماشین عروس، دسته گل، سفره عقد، ماه عسل سفر مشهد از جمله این امتیازات است.

اعلام فراخوان ثبت نام زوجین در جشن ازدواج آسان

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشن ازدواج آسان، فرهنگ سازی ازدواج آسان در جامعه است زیرا یکی از دلایلی که جوانان تمایلی به ازدواج ندارند هزینه های گزاف جشن عقد و عروسی است.

وی یادآور شد: به همت بچه مسجدی های گروه جهادی شهید باکری کانون، فراخوان ثبت نام زوجین در قالب ویدیو کلیپ تهیه شده و در حال انتشار در فضای مجازی است و امیدواریم شاهد حضور تعداد زیادی از جوانان رودبار جنوب در این جشن ازدواج آسان باشیم.

کد خبر 1767557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha