رونمایی از مثنوی شهادت

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: یک اثر فاخر فرهنگی به نام مثنوی شهادت برگرفته از آواهای محلی کرانه های هلیل رود در جنوب کرمان رونمایی می شود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یک اثر فاخر فرهنگی به نام مثنوی شهادت برگرفته از آواهای محلی کرانه های هلیل رود در جنوب کرمان رونمایی می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: با توجه به توسعه کارکردهای فرهنگی در جنوب و حمایت از تولیدات ارزنده  فرهنگی و هنری، اثر صوتی مثنوی شهادت برگرفته از آواهای محلی کرانه های هلیل رود به خوانندگی عبدالرضا سلطانی نژاد و نوازندگی محمد سعیدی تولید و آماده پخش شد.  
وی با تاکید بر اینکه این مهم از سری برنامه های قرارگاه شهید آوینی است، تصریح کرد: این اثر فاخر فرهنگی ۲۷ خرداد ماه جاری ساعت ۱۷ در  سالن شهید مداحی پور جیرفت با حضور اقشار مختلف مردم، اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولان رونمایی خواهد شد.  
حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: مجوز پخش این اثر از طریق مرکز شعر و موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما انجام و اشعار مورد استفاده عمدتا از شاعر معاصر علیرضا قزوه می باشد.

کد خبر 1767692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha