برگزاری مرحله دوم استعدادیابی بچه مسجدی‌ها در طرح «مهنا»

مصاحبه نفرات برگزیده آزمون مقدماتی طرح استعدادیابی مهنا در رشته های قرآنی، رسانه و فرهنگی در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد قم در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، مصاحبه نفرات برگزیده آزمون مقدماتی طرح استعدادیابی مهنا در رشته های قرآنی، رسانه و فرهنگی از روز گذشته آغاز شده و تا عصر امروز ادامه دارد.

برگزاری مرحله دوم طرح  استعدادیابی بچه مسجدی ها با عنوان مهنا

در این مرحله پسران پذیرفته شده در آزمون با حضور ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و دختران نیز با حضور در مجمع جهانی حافظان قرآن کریم در رشته های قرآنی، رسانه و فرهنگی به صورت حضوری در حال مصاحبه هستند.

برگزاری مرحله دوم طرح  استعدادیابی بچه مسجدی ها با عنوان مهنا

لازم به ذکر است این طرح با هدف کشف و معرفی استعداد های جدید در سطح استان  تقویت استعدادها و آموزش های کاربردی جهت بهره گیری از ایشان در کلاس های کانون و... در آینده نزدیک به عنوان مربی و بهبود کیفیت آثار فرهنگی، هنری، سینمایی و رسانه ای نوجوانان در ۶ رشته قرآنی، فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه ای و صنایع دستی برگزار می شود. ۳۱ فروردین ماه آغازفرایند طرح بوده و ۲۰ شهریور اتمام فرآیند می باشد.

برگزاری مرحله دوم طرح  استعدادیابی بچه مسجدی ها با عنوان مهنا

لازم به ذکر است شرکت در دوره آموزشی رشته پذیرفته شده با ۴۰ ساعت آموزشی و ۳۰ ساعت برنامه های جنبی مانند بازدید از حرف و مشاغل، اردو، استخر، سینما و... همراه است تا بچه ها از نزدیک به شکل عملیاتی با این رشته ها آشنا شوند. در کنار این ها برنامه های اردویی و تفریحی نیز لحاظ شده است

کد خبر 1767876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha