کسب رتبه برتر نماز اداره کل راهداری خراسان جنوبی در کشور

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر نماز در سطح سازمان در سال ۱۴۰۲ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی گفت: این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه برتر نماز در بین ادارات زیرمجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شد.

وی در ادامه افزود: این مهم از طریق تدوین برنامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال ۱۴۰۲، از جمله برگزاری جلسه های شورای اقامه نماز، نشست هم اندیشی ائمه جماعات ادارات خراسان جنوبی با مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فراهم کردن زمینه شرکت گسترده کارکنان در نماز جماعت، برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی ویژه کارکنان و خانواده های آنان با موضوع نماز، برگزاری دوره های آموزشی، مسابقات و جشنواره های نماز را به منظور توسعه و ترویج نماز انجام شده است.

جلال زاده با اشاره به نقش نماز در سالم سازی محیط های اداری، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت و جماعت در محیط اداری، ارتقای وجدان کاری کارکنان را به همراه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه کرد: همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در بین دستگاه های اجرایی استان در بحث ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال گذشته رتبه برتر را کسب کرده است.

کد خبر 1767918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha