وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر کشور به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید علی احمدزاده» ظهر امروز (۲۴ خرداد ماه) در آئین افتتاحیه «جام رسانه‌ای امید» به انتخابات پیشرو اشاره و اظهار کرد: نامزدهای تأیید صلاحیت شده در حال انجام تبلیغات و مناظرات هستند و ستادهای تبلیغاتی در حال شکل‌گیری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی و ستاد انتخابات در موعد خود تشکیل شد و اعضای هیئت اجرایی و بازرسین مشخص شدند، هیئت‌های اجرایی بخش‌ها تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه زمان‌بندی همه برنامه‌ها اجرایی شده، افزود: در استان دستگاه‌های اجرایی مرتبط آماده برگزاری انتخابات هستند.

احمدزاده با بیان اینکه شرکت در انتخابات حق و تکلیف است، بیان کرد: بیاییم با هم تصمیم بگیریم، همه را دعوت کنیم که پرشور در انتخابات شرکت کنیم، برای اینکه کشورمان ایرانی آباد باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ستاد انتخابات وظیفه‌ای دارد و مردم نیز وظیفه دارند که انتخاب کنند، ادامه داد: همه کسانی که در صحنه رقابت حضور دارند واجد صلاحیت هستند، ولی به‌صورت نسبی هر کدام از این افراد دارای مراتبی هستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید تحقیق کنیم و فردی که بهترین وجه صلاحیت اداره کشور را دارد انتخاب کنیم، افزود: با تنفیذی که مقام معظم رهبری به معاون اول رئیس‌جمهور دادند، بدون هیچ خللی همه کارها در حال انجام است.

احمدزاده با اشاره به سفر وزیر کشور در روزهای آینده به کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پروژه‌های بسیاری در حال انجام بوده و روند خدمات رسانی دولت نیز ادامه دارد.

کد خبر 1767929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha