دولت سیزدهم در حوزه تولید دارو عملکرد مثبتی داشت

استاندار گیلان با بیان اینکه نظام و دولت سیزدهم در حوزه داروها به ویژه داروهای کمیاب به خوبی عمل کرده است،گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات خوبی در تولید و تهیه انواع داروهای کمیاب شده و این روند ادامه‌دار است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اسدالله عباسی امروز(پنج شنبه ۲۴ خرداد) در دیدار با متخصصان شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی که با حضور پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه جمهوری اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها به خود کفایی رسیده است، اظهار کرد: در طول ۴۵ سال گذشته و با تلاش‌های انجام شده امروز در حوزه دارو و تولید انواع داروهای سرطانی به خودکفایی رسیدیم.

استاندار گیلان با اشاره به دشمنی استکبار با مسلمین و دین مبین اسلام در عرصه‌های مختلف گفت: دشمنان حتی به حیات و زندگی مسلمانان راضی نیستند و این نشان دهنده دشمنی آنان است و این امر را در دوران کرونا شاهد بودیم که از دادن واکسن به مردم این خوددداری کردند.

استاندار گیلان ساخت واکسن کرونا را نشان دهنده توان علمی دانشمندان ایرانی دانست و بیان کرد: واکسن تولید شده توسط بنیاد برکت نشان دهنده ظرفیت علمی و نخبگانی کشور بوده و پاسخی محکم به دشمنان ایران اسلامی است.

عباسی با بیان اینکه نظام و دولت سیزدهم در حوزه داروها به ویژه داروهای کمیاب به خوبی عمل کرده است، تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات خوبی در تولید و تهیه انواع داروهای کمیاب شده و این روند ادامه‌دار است.

وی سبحان دارو را یکی از ظرفیت‌های دارویی استان دانست و بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان در گیلان جایگاه ویژه‌ای دارند و باید از این ظرفیت نخبگانی در شرکت‌های مرتبط دارویی از جمله سبحان دارو نهایت بهره را ببریم.

کد خبر 1767940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha