بچه‌های مسجد نیازمند حمایت ائمه جماعات هستند

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: بچه‌های مسجد در پیشبرد اهداف کانون های فرهنگی و هنری و تقویت باورهای دینی نیازمند حمایت ائمه جماعات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدتقی محمدیان» در گردهمایی ائمه جماعات مساجد اصفهان به برنامه های کانون های فرهنگی و هنری، ماموریت ها شبکه بچه های مسجد و حمایت از آنان اشاره کرد و اظهارداشت: بچه های مسجد برای تقویت باورهای دینی، تعمیق ارزش ها و توسعه فرهنگی با محتوای ناب در قالب شبکه ای به هم پیوسته طی دهه های گذشته تاکنون فعالیت هایی داشته اند که دستاوردهای آن به جامعه رسیده است.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: این شبکه منسجم و نورانی به حمایت جامعه و خصوصا ائمه جماعات نیاز دارد تا بیشتر در راستای ماموریت های خود نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز در وسع خود با حمایت های محتوایی، معنوی و مادی از اعضا و مدیران این نهادهای فرهنگی و هنری حمایت خواهد کرد.

بچه‌های مسجد نیازمند حمایت ائمه جماعات هستند

محمدیان حمایت از کانون های مساجد را زمینه ساز توسعه فعالیت های این مراکز دانست و تصریح کرد: تقویت فعالیت این کانون ها منجر به جذب نسل جدید به مساجد و افزایش نمازگزاران خواهد شد.

وی یادآورشد: هرکجایی که مساجد در طراز ماموریت و کارکردهای خود فعال شده اند و تنها یک نمازخانه نبوده اند، در جذب و ایجاد شور و نشاط موفق بوده و آن مسجدها مورد اقبال بیشتر افراد قرار گرفته اند.

معاون ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برنامه های متنوع و جذاب امکان جذب را افزایش می دهد، خاطرنشان کرد: ماموریت امام جماعت مسجد بیش از یک نمازگزار بوده و هرکجا در این خصوص موفق تر عمل کرده اند، شمار نمازگزاران و مخاطبان مساجد نیز افزایش یافته است.

بچه‌های مسجد نیازمند حمایت ائمه جماعات هستند

وی به برنامه های کانون های فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: علاوه بر فعالیت های فرهنگی، هنری، قرآنی و اجتماعی سال، در فصل تابستان نیز برنامه های متنوعی را اجرا می کنند که نیازمند حمایت هستند.

محمدیان از ائمه جماعات مساجد اصفهان خواست تا با همکاری های خود به رونق فعالیت های کانون های مساجد کمک کنند و اگر در محله ای این چنین کانون هایی تشکیل نشده و ظرفیت وجود دارد درخواست تاسیس اعلام شود.

کد خبر 1767941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha