مساجد برای شور انتخاباتی فعال شوند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: مساجد برای شور و حماسه انتخاباتی و دعوت برای حضور مردم در این صحنه مهم فعال شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله « سید یوسف طباطبایی نژاد» در گردهمایی ائمه جماعات مساجد اصفهان به موضوع مهم انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهارداشت: روحانیون همراه با دیگر ارکان مسجد برای حضور در انتخابات فعالیت کنند و گردهمایی با هدف تبیین اهمیت حماسه آفرینی برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: در این شرایط فعلی تمرکز بر تبیین گری و دعوت به حضور در انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار بوده و ائمه جماعات در این خصوص وارد میدان شوند.

وی با اشاره به اینکه اخلاق در انتخابات حائز اهمیت است، تصریح کرد: تمام کاندیدها مورد تایید شورای نگهبان بوده و مردم فرد توانمند برای مدیریت اجرایی کشور را در انتخابات بر می گزینند.

مساجد برای شور انتخاباتی فعال شوند

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: از تخریب کاندیدها و حامیان آنان باید خودداری کرد و با شناخت کاندید اصلح و باور به آن نباید حرف های غلط و تخریب های پشت سر آنان را گوش داد.

وی با بیان اینکه امیرالومنین علی(ع) به چنین موضوعی در روایتی اشاره داشته، اذعان کرد: بر اساس این روایت اگر فردی به راه راست می رود و ما نسبت به آن آگاه هستیم نباید به حرف های بد پشت سر او گوش داد.

امام جمعه اصفهان شناخت حقیقت را مهم خواند و یادآورشد: عملکرد گذشته کاندیدهای ریاست جمهوری برای همه شناخته شده بوده و می تواند فرد اصلح و توانمند را اینگونه شناخت تا مسیر خدمت را مثل آیت الله رئیسی ادامه بدهد.

مساجد برای شور انتخاباتی فعال شوند

وی اضافه کرد: کشور ما که در مسیر تمدن اسلامی قرار گرفته باید در این جریان واقعیت ها را شناخت و بدون تحقیق و بررسی حرفی را قبول نکنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی از این همایش به موضوع همکاری بین ارکان مسجد نیز اشاره کرد و گفت: برای زمینه سازی جذب حضور نسل جدید به مسجد باید همکاری و تعامل بین ارکان صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نوع رفتار و عملکرد ائمه جماعات و هیات امنا مسجد در جذب افراد به این مراکز دینی نقش مهمی دارد.

کد خبر 1767946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha