ضرورت ارتقاء آگاهی مردم از عملکرد و اقدامات دستگاه قضایی در هفته قوه قضاییه

حجت الاسلام صادقی نیارکی هفته قوه قضائیه را فرصت مغتنمی در جهت ارتقاء آگاهی مردم از عملکرد و اقدامات دستگاه قضایی دانست و با اشازه به انتخابات پیش رو گفت: از هر آنچه به مشارکت در انتخابات لطمه می زند پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی_ رییس کل دادگستری استان گیلان در نشست شورای مدیران دادگستری استان با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات گفت: روسای دادگستری ها و دادستان های استان در هیات های اجرایی انتخابات حضور موثر داشته و بر روند امور نظارت کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم همکاری کرده و از هر آنچه به مشارکت در انتخابات لطمه می زند پرهیز نمایند، افزود: باید تلاش کنیم تا انتخابات با آرامش و امنیت در کشور برگزار شود.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر اجرای برنامه های مصوب شده در بزرگداشت هفته قوه قضائیه خاطر نشان کرد: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی در جهت ارتقاء آگاهی مردم از عملکرد و اقدامات دستگاه قضایی است.

وی با بیان اینکه مسئولان قضایی استان می بایست در هفته قوه قضائیه با حضور در اماکن مذهبی به بیان دستاوردهای قوه قضائیه پرداخته و با برپایی میز خدمت در مساجد شهرستان ها در خدمت رسانی به مردم اقدام نمایند افزود: این مهم رسالتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است که مودت و امیدواری را در جامعه تقویت می کند و روند دسترسی مردم به مسئولان را تسریع می نماید.

این مقام ارشد قضایی نظارت بر زیرمجوعه ها را امری لازم و ضروری دانست و گفت: باید در حوزه نظارت، اهتمام، جدیت و دقت لازم صورت گیرد.

کد خبر 1767970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha