درخواست های قانونی مردمی باید با قید فوریت به نتیجه برسد

میرزائی با تاکید بر اینکه پیگیری ویژه دستورات مدیرعامل گفت: با هرگونه تعلل در حل مشکلات و اقدام برای دستورات طبق ضوابط برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سعید میرزایی، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر و مهاجران از پیگیری ویژه دستورات صادره از سوی مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت خبر داد و گفت: به تمامی کارکنان ابلاغ شد از دادن وعده های بدون عمل یا قول‌هایی که توان اجرا ندارند جدا پرهیز شود.

 وی با بیان اینکه ما طبق قانون و براساس دستورات مقام عالی وزارت و تاکیدات مدیرعامل محترم شرکت عمران شهرهای جدید ایران موظف به حل مشکلات و درخواست های قانونی مردم هستیم، افزود: از هیچ یک از کارکنان مجموعه عمران شهرهای جدید در استان مرکزی تعلل یا قصور در اجرای دستورات و اقدام به موقع برای حل مشکلات پذیرفتنی نیست.


 این مقام مسئول اظهار داشت: با راه اندازی واحد پیگیری های ویژه دستورات داده شده مواردی که دارای قید فوریت است در حداقل زمان ممکن رسیدگی و منتج به نتیجه خواهد شود.


میرزائی با تاکید بر اینکه وظیفه ما پیگیری و حل مشکلات مردم است، افزود: در واقع جز این وظیفه دیگری نداریم، ما در ابتدای کار خود عهد کردیم به مردم دروغ نگوئیم و بر اساس توانمندی و بودجه ای که داریم صحبت کرده و در خدمت مردم باشیم.

کد خبر 1768337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha