دولت آینده فضای تولید فیلم‌های ارزشی و دفاع مقدسی را تسهیل کند

کارگردان فیلم سینمایی «شب‌به‌خیر فرمانده» با تاکید بر بسترسازی برای ساخت فیلم های ارزشی و دفاع مقدسی از سوی منتخب چهاردهم گفت: ما انتظار داریم رییس جمهور منتخب آینده راه کسانی که از فیلم های ارزشی حمایت می کنند را هموارتر کنند.

«انسیه شاه حسینی»؛ کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان درباره انتظارات جامعه هنری از رییس جمهور چهاردهم در حوزه فرهنگ و هنر گفت: انتظار من به عنوان یک هنرمند ارزشی از رییس جمهور آینده این است که فضا و بستر را برای کسانی که به انجام کارهای ارزشی علاقه مند هستند و امید، نشاط و شادی را در جامعه رواج می دهند، فراهم کنند.

کارگردان فیلم سینمایی «شب‌به‌خیر فرمانده» با تاکید بر بسترسازی برای ساخت فیلم های ارزشی و دفاع مقدسی از سوی منتخب چهاردهم اظهار کرد:  ما انتظار داریم رییس جمهور منتخب آینده  راه کسانی که از فیلم های ارزشی حمایت می کنند را هموارتر کنند؛ در دوره هایی ما نمی توانستیم کار ارزشی و دفاع مقدس بسازیم، انگار مجرم بودیم؛ نباید به کسانی که فیلم های ارزشی می سازند همانند مجرم نگاه شود و تحقیرشان کنند.

شاه محمدی بر توجه به خواست های مردم در برنامه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی که همیشه در بزنگاه های سخت حماسه آفریدند از سوی منتخب جمهور تاکید کرد و گفت: باید به خواست های ملت قهرمان که در بزنگاه های تاریخی به شکل حماسی وارد می شوند و کاری را انجام می دهند که هر تراژدی به شکوه ملی تبدیل می شود توجه بیشتر کرد؛ نمونه این حماسه آفرینی های باشکوه را در تشیع شهدای غواص، بدرقه حاج قاسم، بدرقه شهدای خدمت که وحشتناک ترین تراژدی بود می توان دید؛ این ملت با همدلی و حضور این تراژدی ها را به یک حماسه تبدیل کردند.

این کارگردان دفاع مقدسی با طرح این پرسش که چرا برای این مردم نباید فیلم خوب ساخت؟ توضیح داد: کسانی که می خواهند خادم مردم باشندباید بسترسازی کنند که فیلمساز کارش را بدون دغدغه و درست انجام دهد.

این کارگردان سینما اظهار کرد: امیدوارم آن فردی که به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود یکی از دلسوختگان دفاع مقدس و محور مقاومت باشد؛ خوشبختانه در بین کاندیداهای ریاست جمهوری افراد ارزشی و دفاع مقدسی کم نیستند؛ من اعتقاد دارم «هر وقت از فرهنگ دفاع مقدس دور افتادیم، باختیم».  در این عرصه تنها انقلابی و حزب اللهی بودن مهم نیست،  منتخب مردم باید همانند یک رزمنده در میدان جنگ بتواند کارهای بزرگ و نشدنی را انجام دهد  و این روحیه جنگندگی در برخی از کاندیداها وجود دارد که همین  روحیه و اراده می تواند در این برهه کشور را نجات دهد.

کد خبر 1768341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha