افتتاح ۲۸۸ واحد مسکن نهضت ملی به نمایندگی از یکهزارو ۳۸۸ واحد

۲۸۸ واحد مسکن نهضت ملی به نمایندگی از یکهزار و ۳۸۸ واحد با حضور وزیر کشور، استاندار کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مردم و مسئولین در گچساران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، احمد وحیدی امروز در آیین افتتاح هزار و ۳۸۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن گفت: این طرح از یادگاران رئیس جمهور شهید است و ایشان هر ماه جلسه تشکیل می دادند و آخرین روند طرح نهضت ملی مسکن برای خانه دار شدن مردم را مورد بررسی قرار می دادند و امروز به برکت تلاش های شهید آیت الله رئیسی جمعی از مردم این استان صاحب خانه شدند که به آنها تبریک می گویم.

وزیر کشور گفت: خانه های احداثی در طرح نهضت ملی مسکن دارای استاندارد و کیفیت خوبی هستند که از زحمات وزیر راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار برای به نتیجه رسیدن یک هزار و ۳۸۸ واحد در طرح نهضت ملی مسکن قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه خانه دار شدن مردم در طرح نهضت ملی مسکن همچنان ادامه دارد، گفت امروز در گچساران کلنگ ۶۸۰ واحد جدید به زمین زده شد و ساخت این تعداد واحد آغاز می شود.

وحیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان در حال احداث است، ضمن اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ هزار واحد احداث و تحویل متقاضیان شده است.

کد خبر 1768640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha