حمایت بچه های مسجد امام سجاد(ع) از ۲۵۰خانواده نیازمند آملی

احمدی گفت: عید قربان گوشت قربانی به ارزش ۱۲۵میلیون تومان به همت فعالان فرهنگی مسجد امام سجاد(ع) آمل با محوریت مرکز نیکوکاری این مسجد بین ۲۵۰خانواده نیازمند توزیع شد.

محمدباقر احمدی-مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(علیه السلام) آمل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تشریح فعالیت های این کانون در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر، اظهار کرد: رفع مشکلات نیازمندان در حوزه های مختلف در کنار انجام فعالیت های فرهنگی، دینی، ورزشی، آموزشی و ... با محوریت مرکز نیکوکاری سجادیه این مسجد محوری مورد توجه بچه های مسجد امام سجاد(ع) است.

وی به تکاپوی فعالان فرهنگی مسجد امام سجاد(ع) برای تقویت حضور نسل نو در مسجد اشاره کرد و افزود: در مناسبت های مختلف ملی و مناسبتی برنامه های فاخر با همکاری اهالی کوی سجادیه برگزار می شود.

احمدی در ادامه سخنانش به آغاز ثبت نام از دانش آموزان برای حضور در کلاس های طرح اوقات فراغت با عنوان تابستان داغ در ۲بخش خواهران(۷-۱۸سال) و برادران(۷-۱۸سال) اشاره کرد و یادآورشد: نام نویسی از علاقمه مندان تا ۶تیر ماه ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت بچه های مسجد امام سجاد(ع) برای رونق بخشیدن به سفره های نیازمندان در عید قربان، افزود: با عنایت خــداوند متعال و به همت خیـــرین امسال یک رأس گاو و سه رأس گـــــــــوسفند به ارزش ۱۲۵میلیون تومان ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

احمدی ضمن قدردانی از خیرین و مردم نوع دوست محله باصفا و شهید پرور سجادیه برای همکاری جهت رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی و... اقشار کم درآمد، گفت: این کمک های مومنانه بصورت بهداشتی بسته بندی و بین ۲۵۰ خــانواده نیـــــازمند توزیع شد.

کد خبر 1768731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha