برگزاری ۳۰ ویژه برنامه همزمان با هفته قوه قضائیه در گلستان

جعفری از برگزاری ۳۰ ویژه برنامه همزمان با هفته قوه قضائیه در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، احمد جعفری امروز (پنجشنبه ۳۱ خرداد) در مراسم آغاز ویژه برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضاییه در گلستان گفت: همزمان با هفته قوه قضائیه، ۳۰ ویژه برنامه در استان برگزار می شود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه گلستان افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی، حضور مسئولان قضایی در نمازجمعه و پاسخگویی به مردم در میزهای خدمت، حضور در شهرک‌های صنعتی و ادامه تلاش‌ها برای کمک به احیای کارخانه‌های تعطیل، رونمایی از اِلمان صبر و برگزاری همایش حقوق بشر از جمله برنامه های هفته قوه قضائیه در استان است.

وی ادامه داد: در این هفته، مسئولان دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه در برنامه‌های رادیو و تلویزیون حاضر شده و فعالیت‌ها و تمهیدات اخذ شده برای بهبود خدمت رسانی به مردم را تبیین می کنند و به پرسش‌های تلفنی و پیامکی آن‌ها پاسخ می‌دهند.

گفتنی است، ویژه برنامه های هفته قوه قضائیه صبح امروز در تپه نورالشهدای گرگان آغاز شد و مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی در استان گلستان با آرمان های امام و شهدا، تجدید میثاق کرده و مزار شهدای گمنام را عطرافشانی و گلباران کردند.

کد خبر 1768858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha