اجرای نهضت نهج البلاغه‌خوانی در مساجد استان اصفهان

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان گفت: نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی همزمان با دهه ولایت و امامت در مساجد این استان راه‌اندازی شده است.

«محمدتقی محمدیان» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه های دهه ولایت و امامت و غدیرخم کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: تشکیل نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی به عنوان مهمترین برنامه این ایام پیش بینی شده و کانون های توانمند و دارای ظرفیت وارد عمل شده اند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به حمایت از مراکز مجری این طرح، افزود: به کانون‌های مجری هم نهج‌البلاغه و درسنامه اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح در طول سال نیز ادامه پیدا می کند که هدف انس با این کتاب ارزشمند بوده و ستاد کانون های مساجد در این خصوص جریان سازی به واسطه شبکه بچه های مسجد انجام می دهد.

محمدیان با اشاره به تشکیل پویش سراسری غدیر در کانون های مساجد کشور، خاطرنشان کرد: مراکز استان اصفهان نیز در این حرکت همراه شده و اطلاعات آنان در سامانه بچه های مسجد ثبت خواهد شد.

وی به برنامه های خودجوش و برنامه ریزی های کانون های فرهنگی و هنری به این مناسبت اشاره کرد و گفت: افتتاح طرح اوقات فراغت تابستان در بسیاری از کانون ها همزمان با عید غدیرخواهد بود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان خطبه خوانی، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، اجرای جشن و توزیع نذری، تجلیل از اعضای برتر کانون ها و نشست های تخصصی غدیر را از جمله برنامه های این ایام در کانون های مساجد اعلام کرد.

وی یادآورشد: عید غدیرخم یکی از شاخص ترین مناسبت های مورد تکریم کانون های مساجد است که با تمرکز و مشارکت عمومی انجام می شود.

محمدیان به تجلیل از خادمان قرآن، نهج البلاغه و فعالان فرهنگی و هنری کانون های مساجد اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بسیاری از کانون ها این مناسبت را برای تجلیل انتخاب کرده اند.

کد خبر 1768961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha