دوران سربازی گذرگاهی برای ساختن نسلی توانمند است

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی گفت: دوران سربازی گذرگاهی برای ساختن نسلی توانمند و سربازان متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در همایش سیاسی ویژه کارکنان وظیفه متاهل این منطقه، اظهار کرد: سربازان در دوران خدمت، با تکیه بر نظم و انضباط پذیری، گام موثری در تقویت و تعهد به قانون و حاکمیت بر می دارند.

وی افزود: وظایف سربازان علاوه بر حفاظت ازمرزها، شامل پاسداری از ارزش‌ های انقلاب اسلامی نیز می‌شود.

دوران سربازی گذرگاهی برای ساختن نسلی توانمند استامیر سرتیپ دوم خلیل آبادی با اشاره به اینکه کارکنان وظیفه نقش مهمی در تأمین امنیت و پیشرفت کشور ایفا می‌کنند، بیان کرد: با برنامه‌ ریزی دقیق، می‌توان از این ظرفیت عظیم به نحو احسن در جهت توسعه و آبادانی ایران اسلامی استفاده کرد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش با تأکید بر ضرورت حمایت همه جانبه از خانواده‌ها در تمامی زمینه ها، گفت: باید تدابیری اندیشید تا زمینه را برای تحکیم بنیان خانواده فراهم و از این نهاد مقدس در برابر تهدیدهای احتمالی محافظت کنیم.

دوران سربازی گذرگاهی برای ساختن نسلی توانمند استدر ادامه، تریبون آزاد با موضوع چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار و حاضرین این مراسم، نقطه نظرات پیشنهادات و مشکلات موجود را مطرح و حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، به شبهات موجود پاسخ داد.

در این همایش که پس از نماز مغرب و عشاء در سینما قدس شهرک سازمانی منطقه برگزار شد، بر نقش و جایگاه مهم خانواده در جامعه و ضرورت توجه به این نهاد مقدس برای داشتن جامعه‌ای سالم و پویا تأکید شد.

پایان پیام/

کد خبر 1768969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha