مشارکت در انتخابات موجب تقویت امید برای دوستان و ناامیدی دشمنان است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: انتخابات ریاست جمهوری جلوه‌ای از حاکمیت اراده مردم و حضور گسترده در این امر سرنوشت‌ساز موجب امیدآفرینی بین دوستان و ناامیدی بین دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخیف امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: انتخابات جلوه‌ای از حاکمیت اراده مردم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: انتخابات و مشارکت حداکثری در این امر سرنوشت ساز امیدآفرینی را برای دوستان و یأس و شکست را برای دشمنان به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر رئیس جمهور شهید عنوان کرد: این حماسه که تبدیل به یک سرمایه اجتماعی و اعتبار بین المللی در جهان شد باید با مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، پابرجا بماند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی انتخابات را رقابتی برای خدمتگزاری دانست و اظهارداشت: معرفی نامزدهای ریاست جمهوری باید در چارچوب قانون و آئین نامه و به دور از ساختارشکنی باشد؛ سران فتنه‌ای که این روزها برای مطالبه گری آمده اند، به جای ابراز نگرانی برای کشور باید پاسخگوی آسیب‌هایی که به جامعه وارد کرده اند باشند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدش، گفت: ایشان شخصیتی علمی، فرهنگی، هدفمند و بنیان گذار در دستگاه قضا اسلامی در نظام نوپای جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: قضات و کارکنان دادگستری لرستان همواره در حال خدمت رسانی به مردم هستند و اجرای عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

پیوند امام و امت برای برقراری عدالت و ولایت مهمترین پیام غدیر است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با تبریک عید غدیر خم، اظهارکرد: پیوند امام و امت برای برقراری عدالت و ولایت مهمترین پیام این روز است .

وی خاطرنشان کرد: مسیر حرکت امت اسلامی و تمام نسل‌های آینده در این روز برای همه آشکار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان به سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: استحکام و پایه دین به واسطه تبلیغات بوده و مسئولان کشوری لازم است بسترهای لازم برای گسترش امر تبلیغ را فراهم کنند.

کد خبر 1769028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha