اجتماع ولایت علوی در باغ ملی نجف آباد برگزار می شود

امام جمعه نجف آباد با اشاره به برنامه های عید غدیرخم گفت: اجتماع عاشقان ولایت علوی همزمان با عید غدیرخم در باغ ملی این شهر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «مصطفی حسناتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه های دهه ولایت و امامت در  نجف آباد اظهار کرد: عمده برنامه های این مناسبت به صورت مردمی در محله های شهر و روستای این شهرستان برگزار می شود.

امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه اجتماع دوستداران و عاشقان ولایت علوی عصر روز عید غدیر در محل باغ ملی برگزار می شود، افزود: مردم این منطقه از درب منازل و مساجد به سمت محل برگزاری همایش پیاده روز کرده ومراسم‌جشن در باغ ملی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: غرفه های اطلاع رسانی، خدمات دهی نهادهای اداری و غیر اداری، فعالیت های فرهنگی و توزیع نذری در محل باغ ملی برپا می شود تا شرکت کنندگان در این برنامه از خدمات آن بهره مند شوند.

حجت الاسلام حسناتی به برنامه های گسترده مناسبت دهه ولایت و امامت و عید غدیر در شهرستان نجف آباد اشاره کرد و ادامه داد: مساجد محور جشن های مردمی و فعالیت این مناسبت مهم هستند.

وی به مشارکت کسبه، موسسات فرهنگی، هیات های فرهنگی و تشکل های ورزشی در برگزاری برنامه های عید غدیر اشاره کرد و اذعان داشت: مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و کتابخوانی به این مناسبت مهم برگزار می شود که کانون های مساجد متولی بخشی از این فعالیت ها هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان اهداف   واقعه غدیر خم، سهم شیعیان در اطلاع رسانی و اهمیت‌ ولایت مداری را محور جشن های عید غدیر بیان کرد.

وی خاطرنشان ساخت: ایجاد نشاط اجتماعی و معنوی در بین مردم  از دیگر اهداف جشن های این ایام محسوب می شود.

حجت الاسلام حسناتی  برگزاری کاروان‌های شادی خودرویی و موتوری،   خطبه خوانی غدیر، برگزاری مسابقه فرهنگی از خطبه غدیر، برگزاری مراسم ویژه غدیریه در همه حسینیه‌ها و مساجد، برگزاری جشن‌ها و مجالس خانگی و اهتزاز پرچم امیرالمومنین از جمله برنامه‌های این مناسبت در نجف آباد اعلام‌کرد

کد خبر 1769211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha