تأمین اعتبار طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ

نشست صمیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاران با حضور همکارانی از استان‌های کرمانشاه، کردستان، همدان و کارکنان ستاد در وزارت فرهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست صمیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاران با حضور همکارانی از استان‌های کرمانشاه، کردستان، همدان و کارکنان ستاد در وزارت فرهنگ برگزار شد.
سیدمحمود اسلامی در بخش نخست این نشست گزارشی از اقدامات مهم انجام شده در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ ارائه کرد و گفت: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در سطح کشور به ویژه مناطق کمتر برخوردار، از اولویت‌های دولت سیزدهم بود که با تلاش‌های صورت گرفته، گام‌های موثری در این راستا برداشته شد.

اسلامی با تأکید بر پیگیری‌های وزیر فرهنگ در حوزه توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، تصریح کرد: بر این اساس طرح‌های عمرانی تالار مرکزی شهر یزد و مجتمع‌های فرهنگی هنری «دانش» و «بیستون» شهر کرمانشاه تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است و تالار مرکزی اراک، کتابخانه مرکزی شهر ساری طی چند ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ از احداث چندین پلاتو تخصصی و کتابخانه عمومی در استان‌های مختلف هم خبر داد و گفت:  طرح‌های عمرانی تأمین اعتبار شده فعال هستند و به امید خدا بر اساس وعده‌هایی که داده‌ایم در موعد مقرر به بهره‌برداری رسیده و در اختیار ملت شریف ایران عزیز قرار می‌گیرد. علاوه بر این بخش عمده ای هم از مجتمع های فرهنگی و هنری استان‌ها تعمیر و تجهیز شده‌اند.

اسلامی در ادامه صحبت‌های خود از اهمیت و ضرورت توجه به مقوله منابع انسانی سخن گفت و افزود: توجه به حوزه کارکنان از جمله مسائل رفاهی، معیشتی و اداری همواره مورد تاکید ویژه وزیر محترم فرهنگ است؛ از این رو علاوه بر پرداخت مستمر رفاهیات به همکاران عزیز، پیگیری برای افزایش حق مسکن کارکنان هم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این نشست صمیمی، به صورت چهره به چهره پاسخگوی مسائل و مشکلات همکاران بود.

کد خبر 1769220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha