تجدید بیعت ۱۰۰۰ نفر از ایتام یتیم با امام علی(ع) در نجف اشرف

بیش از هزار کودک یتیم به مناسبت عید غدیر خم با حضرت امام علی (ع) در نجف اشرف تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری عراق، بیش از هزار کودک یتیم اعم از زن و مرد در استان نجف اشرف، روز یکشنبه در راهپیمایی گسترده‌ای شرکت کردند که تعدادی از مؤسسات حامی ایتام در این استان برای تجدید بیعت با امام علی (ع) ترتیب داده بودند.

حیدر محمد الکعبی، مسئول واحد انتشارات مرکز فرهنگی کودکان «المحسن» وابسته به آستان مقدس علوی گفت: این مراسم یکی از رویدادهای ویژه‌ای است که به مناسبت عید غدیر خم برگزار شده است و باعث ایجاد شادی و نشاط، تقویت ارزش‌های دینی و اخلاقی و تجدید بیعت و وفاداری در روح یتیمان می‌شود.

وی تاکید کرد: این راهپیمایی شاهد بالا گرفتن دسته‌های گل رز و پرچم بود و کودکان یتیم به مناسبت این روز با سردادن شعارهای وفاداری با حضرت علی(ع) تجدید بیعت کردند.

وی ادامه داد: این رویداد شامل مشارکت گسترده بسیاری از مؤسسات مراقبت از ایتام در نجف اشرف و حمایت تعدادی از داوطلبان بود که در موفقیت آن سهیم بودند و ما به برگزاری چنین رویدادهایی که به مراقبت از ایتام کمک می‌کند، ادامه خواهیم داد.

الکعبی تاکید کرد: بیش از هزار کودک یتیم اعم از زن و مرد در این راهپیمایی شرکت کردند و از شرکت در این راهپیمایی غدیر ابراز خوشحالی کردند که نشان‌دهنده جایگاه این روز در قلب آنهاست.

گفتنی است، این اقدام بخشی از فعالیت‌های هفته جهانی غدیر است که آستان مقدس علوی ترتیب داده است.

کد خبر 1769453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha