نماهنگ «حیران تو» به عشق علی(ع) تولید شد

حجازی گفت: نماهنگ «حیران تو» یکی از تازه ترین تولیدات هنرهای تصویری حوزه هنری مازندران به عشق علی(ع) تولید و همزمان با عید غدیر از شبکه های سیما و مجازی منتشر می شود.

سیده معصومه حجازی- تهیه کننده نماهنگ «حیران تو» با موضوع امام علی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه این نماهنگ کاری از سید پیام میرتبریزیان، به خوانندگی حامد ضرغامی، آهنگسازی مسعود تدینی است، اظهار کرد: این اثر هنری تولید مرکز شعر، موسیقی و سرود و حوزه هنری انقلاب اسلامی مازندران است.

نماهنگ «حیران تو» به عشق علی(ع) تولید شد

نماهنگ «حیران تو» به عشق علی(ع) تولید شد

وی بابیان اینکه مجری طرح و مدیر تولید حامد مهدی همدانی است، گفت: هرکدام از شیعیان به ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه مردم شریف و دلداده به امیرالمومنین علی(ع) استان مازندران دیار علویان برای نشان دادن عشق و ارادت خود به امام اول شیعیان نسبت به انجام کارهای ویژه ای از جمله برپایی جشن ها و مهمانی های غدیری توزیع کمک های مومنانه و اطعام دهی و ... اقدام می نمایند، افزود: هنرمندان نیز از این قائده مستثنی نیستند و با تولید آثار هنری ارادت خود را به امام علی(ع) نشان می دهند.

حجازی اشاره به اینکه این نماهنگ در شهرک سینمایی مستوران تولید و آماده پخش از شبکه های تلویزیونی سراسری و فضای مجازی شده است، افزود: این نماهنگ امروز عصر ساعت ۱۸ همزمان با شب عید سعید غدیرخم در شبکه‌های مجازی حوزه هنری نیز پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه تولید این نماهنگ به مدت سه ماه بطول انجامید، گفت: تجهیزات سینمایی، تعداد زیادی هنرور و حمایت حوزه هنری مازندران و مرکز شعر، موسیقی و سرود صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ازملزومات تولید این اثر فاخر هنری بوده که با عنایت خداوند متعال و نگاه ویژه امیرالمومین علی(ع) فراهم شده است.

نماهنگ «حیران تو» به عشق علی(ع) تولید شد

نماهنگ «حیران تو» به عشق علی(ع) تولید شد

حجازی ضمن یادآوری اینکه این نماهنگ از شبکه یک، دو، خبر، سه، پنج، نسیم و کلیه سیمای مراکز استانی در روز عید غدیر در کنداکتور (جدول) پخش گنجانده شده است، اذعان کرد: امید می رود این کار هنرمندان مازندران مورد قبول امیرالمومنین علی(ع) و مردم شریف ایران اسلامی واقع شود.

وی اضافه کرد: شعر این نماهنگ نیز از رادیو جمهوری اسلامی ایران به سمع و نظر هموطنان خواهد رسید.

کد خبر 1769495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha