افتتاح دومین چایخانه دائمی هیات امام حسن(ع) در بولوار وحدت مشهد

چایخانه کریم اهل بیت(ع) به عنوان دومین ایستگاه پذیرایی دائمی هیئت امام حسن مجتبی(ع) افتتاح شد. این چایخانه با برنامه‌های فرهنگی متفاوت به همراه پذیرایی به پیشواز عید غدیر و محرم و صفر می‌رود.

ابراهیم دلاوری امروز دوشنبه (۴تیرماه) در حاشیه افتتاح چایخانه کریم اهل بیت(ع) در بولوار وحدت مشهد در گفتگو با خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: حدود ۱۸ سال است که مشغول برپایی خیمه به صورت مناسبتی در اعیاد و مراسم‌های عزاداری در مشهد هستیم.

وی ادامه داد: به مناسبت عید غدیر اطعام دو هزار الی پنج هزار غذا را داشتیم و علاوه بر پذیرایی با شربت، شیرینی و...؛ فعالیت‌های فرهنگی مختلفی نیز صورت گرفته است.

دومین چایخانه دائمی هیات امام حسن(ع) در بولوار وحدت مشهد افتتاح شد

خادم هیئت امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور مسئولین گفت: رایزنی‌هایی صورت گرفته است تا خیمه به صورت ثابت به فعالیت خود ادامه دهد و در شب‌های جمعه مراسم‌های فرهنگی به همراه پذیرایی خواهیم داشت.

میلاد عابدی نیز در گفتگو با خبرگزاری شبستان اظهار کرد: هیئت امام حسن مجتبی(ع) تقریبا ۱۸ سال است که مشغول فعالیت است. این هیئت توانسته یک ایستگاه را به صورت مستمر در تمام طول سال داشته باشد و امسال نیز دومین ایستگاه دائمی که هم اکنون در حال افتتاح است برپا شده است.

دومین چایخانه دائمی هیات امام حسن(ع) در بولوار وحدت مشهد افتتاح شد

 وی ادامه داد: ایستگاه‌های دائمی در ایام مختلف سال از جمله عید غدیر دهه فاطمیه و ...فعال هستند و برنامه‌های فرهنگی به همراهی پذیرایی و اطعام غذا را دارند.

خادم هیئت امام حسن مجتبی(ع) در پایان خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های دائمی فعالیت‌هایشان به دوسته رسیدگی به نذورات، اطعام غذا و عزاداری تقسیم می‌شود.

پایان پیام/

کد خبر 1769583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha