دستگاه قضا در پاسداری از ارزش‌های اجتماعی نقش مهمی دارد

رشیدی گفت: دستگاه قضا در پاسداری از ارزش‌های اجتماعی، احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، حفظ کرامت انسانی و اجرای قانون اساسی نقش مهمی ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سید انور رشیدی شهردار سنندج امروز پنج شنبه ۷ تیرماه در دیدار با رییس کل دادگستری کردستان اظهار کرد: دستگاه قضا در کشور از ارکان مهم نظام سیاسی است و در حفظ و پاسداری از ارزش‌های اجتماعی، احیای حقوق عامه و پیشگیری از جرم نقش مهمی دارد و برای حفظ کرامت انسانی و اجرای قانون تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز بخشی از امنیت و آسایش ما مرهون تلاش‌های مسوولان قضایی است، افزود: هفته قوه قضاییه یادآور خدمات شایسته و ارزشمند شهید بهشتی است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: اجرای عدالت نیز در جامعه مولفه مهمی است که دستگاه قضا در استان به آن پرداخته و گام‌های ارزشمندی برای آن برداشته است.

رشیدی اذعان کرد: به منظور احقاق حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق جامعه با تلاش‌ها و دفاعیات موثر مجموعه حقوقی شهرداری سنندج و همراهی رییس کل دستگاه قضا استان یک هزار میلیارد تومان به نفع شهرداری و در واقع بیت‌المال حکم صادر شده است که بعضاً مربوط به پرونده‌هایی است که قبل از ۱۴۰۰ حکم قطعی آنها علیه شهرداری صادر شده بود.

کد خبر 1769836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha