دعوت رئیس بنیاد ایران‌شناسی برای حضور پرشور در انتخابات

دکتر رجبی دوانی، رئیس بنیاد ایران‌شناسی طی صدور پیامی از آحاد ملت ایران برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت به عمل آورد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری شبستان: دکتر «محمد حسین رجبی‌دوانی» رئیس بنیاد ایران‌شناسی با صدور پیامی، آحاد افراد جامعه ایران را به حضوری پر شور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ و تاریخ‌ساز ایران در ایام مبارک عید سعید غدیر خم، عیدالله الاکبر عید امامت و ولایت مولای متقیان حضرت امیرمؤمنان علی علیه الصلاة و السلام، در آستانه یک آزمون بس مهم و سرنوشت ساز قرار دارد. مردم قدرشناس ایران‌اسلامی از یک سو داغدار رئیس جمهور شهید و شهید جمهور و شهید راه عزت ایران و ایرانی، رئیسی عزیز است و از سوی دیگر جمعه ۸ تیرماه انتخابات حساس چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را در پیش دارد.  

وی در ادامه پیام خود بیان کرده است که حضور حماسی مردم شریف ایران در تشییع تاریخی و با شکوه شهیدان راه خدمت، نشان از شناخت آگاهانه و پرمعنای آنان نسبت به خادمان با اخلاص و بی‌ریای خود دارد. این حضور عظیم و تاریخی، دشمنان پلشت ایران را تحقیر و رسوا نمود و نشان داد که ایرانیان به کشور خود ایران عزیز، نظام جمهوری اسلامی ایران و مسئولان خدمت‌گزار خویش عشق می‌ورزند.  

دکتر رجبی‌دوانی در ادامه تاکید کرده است که حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای ۸ تیر، با عنایات الهی و توجهات حضرت امام عصر ارواحنافداه و عجل الله تعالی فرجه الشریف و به یُمن ولایت امیرمؤمنان سلام‌الله علیه که بر این کشور شیعه سایه پر خیر و برکت خود را افکنده است، حماسه‌ای نو خواهد ساخت که مصداق آیه شریفه " الیوم یئس الذین کفروا من دینکم" خواهد شد ان‌شاءالله.  

رئیس بنیاد ایران‌شناسی در پایان ابراز داشته است که جهانیان چشم به این انتخابات دوخته‌اند و به ویژه آزاداندیشان و آزادگان جهان از ملت فهیم و با فرهنگ ایران، انتظار تاریخ‌سازی دیگری دارند. به یاری خداوند بزرگ، انتخاب اکثریت مردم، چنان باشد که دشمنان تبهکار ایران اسلامی را مأیوس و سرافکنده نماید و آزادگان و حق‌جویان از مسلمانان شیفته ایرانِ محور مقاومت در برابر استکبار و صهیونیسم تا دانشجویان بیدار گشته طرفدار مظلوم در آمریکا و اروپا  و مردم به جان آمده از بیداد غرب استعمارگر در آمریکای لاتین و آفریقا و آسیا را شاد و امیدوار و سرفراز کند ان‌شاءالله...

کد خبر 1769859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha