بیمه فعالان حوزه قرآن و عترت در کرمانشاه دو ساله شد

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) استان کرمانشاه از دو ساله شدن بیمه فعالان این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اتقان، جمشیدی، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت (ع) استان کرمانشاه بیان داشت: بیمه فعالان حوزه قرآن و عترت(ع) در استان کرمانشاه دو ساله شد.

وی ادامه داد: تیرماه ۱۴۰۱ بیمه فعالان حوزه قرآن و عترت(ع) به همت اتحادیه کشوری موسسات قرآنی در صندوق بیمه اجتماعی عشایر و روستائیان شکل گرفت و بارقه های امیدی در دل قرآنیان استان کرمانشاه که سال‌ها از پوشش بیمه ای محروم بودند به وجود آورد.

جمشیدی بیان داشت: بعداز گذشت دو سال از آغاز ثبت نام بیمه فعالان حوزه قرآن و عترت (ع) در اتحادیه کرمانشاه، حدود ۸۰۰ فعال قرآنی این استان تحت پوشش بیمه قرار گرفته و ان شالله در تلاش هستیم سایر فعالان قرآنی را نیز شناسایی و در صورتی که شرایط برخورداری از این بیمه را داشته باشند، تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت(ع) استان کرمانشاه افزود: مبلغ بیمه در سال ۱۴۰۳ در ازای هر ماه ۹۷۵ هزار تومان است که دوسوم این مبلغ را دولت پرداخت می کند در نتیجه بیمه شده در ازای هر ماه ۳۲۵ هزار تومان پرداخت می نماید که نرخ بازنشستگی آن ۶ میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.
خاطرنشان می شود، فعالان قرآنی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر کانال بیمه اتحادیه کشوری و یا استان کرمانشاه مراجعه نمایند.

کد خبر 1770395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha