جشن عید مباهله و خاتم بخشی در بشرویه برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه گفت: جشن عید مباهله و خاتم بخشی به همت کانون فرهنگی هنری امامت روز یکشنبه ۱۰ تیرماه در محل مسجد امیرالمومنین(ع) بشرویه برگزار می‌شود.

عباس خاکشور-مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: عید مباهله یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که هرگز فراموش نخواهد شد و بزرگداشت این عید بزرگ از وظایف همه مسلمانان است.

وی با اشاره به برگزاری جشن عید مباهله و خاتم بخشی امیرالمومنین علی علیه السلام در بشرویه گفت: این جشن بزرگ به همت کانون فرهنگی هنری امامت روز یکشنبه ۱۰ تیرماه در محل مسجد امیرالمومنین(ع) بشرویه برگزار خواهد شد.

خاکشور در ادامه عنوان کرد: از جمله برنامه های این مراسم می توان به مولودی خوانی و قرائت قرآن کریم و بیان معارف علوی اشاره کرد و در این مراسم مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به سخنرانی خواهند پرداخت.

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه ادامه داد: در جشن عید مباهله و خاتم بخشی مقرر شده است تا طی یک قرعه کشی به ۱۴ نفر از حاضرین انگشتر عقیق اهدا شود.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه مسجد امیرالمومنین مزین به نام و یکی از القاب مولا علی علیه السلام است این ویژه برنامه به همت کانون فرهنگی هنری امامت اجرا خواهد شد.

کد خبر 1770428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha