سید نصرالله: دستاوردهای مقاومت، ملت اسلامی را در مسیر پیروزی نهایی قرار داد

سید حسن نصرالله در پیامی به کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد اعلام کرد: : این دستاوردها و پیروزی‌های مقاومت در منطقه، ملت ما را در مسیر پیروزی بزرگ و نهایی قرار داده است که به معنای آزادسازی فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز در پیامی به کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد که عبدالله صفی الدین، نماینده حزب الله در ایران، تاکید کرد: این دستاوردها و پیروزی‌های مقاومت در منطقه، ملت ما را در مسیر پیروزی بزرگ و نهایی قرار داده است که به معنای آزادسازی فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها و آزادسازی کل منطقه از هیمنه و تسلط آمریکا به دست خداست.

 سید نصرالله گفت: این پیروزی نهایی، مستلزم ادامه کار و جهاد خستگی ناپذیری است و نیاز به زمان بیشتری دارد که باید اعتماد بیشتری داشته باشیم؛ ما به وعده خداوند متعال به مؤمنان واقعی، فتح و پیروزی یقین داریم.

 سید نصرالله تاکید کرد: این پیروزی نیاز به اتحاد و یکپارچگی ما  دارد  هیچکس نباید پس از این فداکاری ها تردید، تضعیف و توقف کند.

سید نصرالله گفت: ما ملت های مظلوم این منطقه هستیم که مورد هجوم شیطان بزرگ و صهیونیست ها قرار گرفته ایم . ما در این برهه از زمان، یک فرصت بزرگ الهی که همان جمهوری مبارک ایران با نظام مقدس و مردم فداکارش و با حضور رهبر فرزانه، شجاع و صالح «امام سید علی خامنه ای(دام ظله)» است، برخورداریم.

وی در پیام خود افزود: همه ما مطمئن هستیم که شهدای ما زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند، از طرفی دستاوردها و حاصل خون شهدا هر روز پیش روی ماست و آنچه از پیروزی‌ها و آزادی را به ما تقدیم کردند، می بینیم.

وی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: هر روز دستاوردها و حاصل خون شهدا را در برابر خود حاضر می‌بینیم و در مقابل خون‌های پیروز بر شمشیر ظالمان، طاغوت و اشغالگران قرار داریم و این شهدا پیروزی و شهادت را با هم به دست آورده‌اند.

او تاکید کرد: به شهدا و دستاوردهایشان مباهات و به خانواده شهدا افتخار می‌کنیم که با رضا به قضای الهی به شهادت عزیزان خود افتخار می‌کنند و این رفتار جهادی و معنوی موجب انگیزه قوی بسیاری از افراد و منبع روحبخش برای همه حاضران در میادین نبرد بوده است.

 دبیرکل حزب الله افزود: ما با خون پیروز بر شمشیرهای طاغوت هستیم و شهدای سرافراز در کنار هم به پیروزی و شهادت دست یافتند. ما نیز به شهدا و آنچه داده اند، افتخار می کنیم ، همچنین به خانواده های شهدا  افتخار می کنیم که که با رضا به قضای الهی به شهادت عزیزان خود افتخار می‌کند. این رفتار جهادی و معنوی انگیزه قوی بسیاری از افراد برای همه در میدان های نبرد بوده است.

 وی گفت: شریف‌ترین مردم در همه عرصه‌ها و کشورهای جبهه مقاومت، باید به عظمت دستاوردها و پیروزی‌هایی که تاکنون به دست آمده و در طول دهه‌ها سال به‌ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (رحمه الله) انباشته شده است، درک کنیم.

 نصرالله افزود: آنچه امروز مردم ما در نوار غزه و فلسطین اشغالی با ده‌ها هزار شهید و مجروح و آوارگی، گرسنگی، محاصره و جنایات نسل‌کشی روبه رو هستند وجبهه‌های مقاومت به‌ویژه در لبنان، یمن و عراق از آنها حمایت می‌کنند، را باید درک کنیم.

کد خبر 1770434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha