بیش از ۵۰۰ نفر به عشق امام علی علیه‌السلام حامی ایتام کرمانی شدند

عسکری‌نژاد از جذب حامی برای بیش از ۶۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ناصر عسکری‌نژاد با اشاره به راه اندازی پایگاه‌های جذب حامی در ایام دهه امامت و ولایت در استان؛ از جذب ۵۵۱ نفر حامی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: این تعداد حامی، حمایت ۶۱۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عهده دار شدند.
وی افزود: حال حاضر ۲۷ هزار و ۵۶۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که توسط ۷۶ هزار نفر حامی نیکوکار حمایت می‌شوند.
عسکری‌نژاد اظهار کرد: ارتقای سطح معیشت و رفاه کودکان نیازمند از اهداف اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است که با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد، امیدواریم شاهد افزایش تعداد حامیان هم باشیم.
وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کرده و حمایت یک یا چند فرزند معنوی را به عهده بگیرند.

کد خبر 1770503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha