انتخابات نشانه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

باقری گفت: انتخابات نشانه عزت، اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و حضور حداکثری مردم در انتخابات قدرت بیش از پیش ما را به جهانیان مخابره می کند.

محمدعلی باقری_ مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا و رئیس هیات مذهبی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: حضور در انتخابات گامی برای پیشبرد اهداف بلند انقلاب است و حضور باشکوه مایه شکست دشمنان است.
وی افزود: ایران اسلامی در خم‌های دوران انقلاب و در انتخابات مختلف خوش درخشیده است و در انتخابات پیش رو در ۱۵ تیر ماه برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هم باردیگر حضور حماسی خود را له رخ جهانیان‌می کشد.  
مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: کانون مساجد همواره در خط انقلاب بوده و هست و در این انتخابات هم بچه‌مسجدی ها با شکوه خاص حضور یافتند و بار دیگر هم‌حماسه ساز خواهند شد.
باقری گفت: انتخابات نشانه عزت، اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و حضور حداکثری مردم در انتخابات قدرت بیش از پیش ما را به جهانیان مخابره می کند.
وی افزود: بچه مسجدی با توجه به دغدغه های رهبری در این انتخابات پرشورتر حاضر می شوند تا بار دیگر هم عهدی و هم‌پیمانی خود را با ولایت به نمایش گذارند.  
مدیر کانون زینبیه نکا خاطر نشان کرد: رئیس جمهوریی که  انتخاب می شود، باید خود را  خادم ملت بداند و در مسیر تداوم راه شهیدان خدمت، حرکت کند و دراین راه، خستگی نشناسد.
 باقری گفت: براساس منویات رهبری رئیس جمهوری اصلح باید خدمتگزار مردم باشد و برای اشتغال، اقتصاد و ازدواج تلاش کند.
وی افزود: رئیس جمهور آینده باید در پیشرفت نظام براساس قانون و منویات امامین انقلاب اقدامات موثری بردارد که رضایت مروم و رهبری را فراهم کند و لذا حضور آگاهانه ‌ما در انتخابات پیش رو و انتخاب رئیس جمهور اصلح می تواند خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان و گامی برای اقتدار بیشتر نظام باشد.

کد خبر 1770506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha