تدوین و ارائه بسته‌های فرهنگی در طرح اوقات فراغت کانون‌های ساوه

کارکن از تدوین و ارائه بسته‌های فرهنگی به اعضای کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان ساوه در طرح اوقات فراغت تابستان خبر داد.

محمد مهدی کارکن با اشاره به ایام فراغت تابستان، دانش آموزان به برنامه های کانون های فرهنگی هنری شهرستان ساوه در این ایام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه در فضایی معنوی، با طراوت و شادی آفرین برای کودکان و نوجوانان در مساجد برگزار می شود.


مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه با بیان اینکه این برنامه شامل کلاس های آموزشی، اردویی و ... است، افزود: علاوه بر کلاس های آموزشی طرح قرآنی نور نیز با جدیت دنبال می شود.


این مقام مسئول همچنین به برگزاری جشنواره سرود ویژه اعضای کانون های مساجد ساوه اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در مردم ساوه و بین اعضای کانون های مساجد برگزار خواهد شد.


کارکن برگزاری المپیاد ورزشی را از دیگر برنامه های کانون های مساجد دانست و اظهار داشت: این المپیاددر۱۳رشته و در دو بخش خواهران و برادران و نیز بخشی انفرادی و گروهی برگزارمی شود.


مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه همچنین به برگزاری همایش نخبگان جوان نیز اشاره کرد و گفت: این همایش با هدف شناسایی و معرفی نخبه های مسجدی برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت اعضا در مدیریت مساجد و پرورش آینده سازانی انقلابی بیان کرد: در این راستا کارگاه های مدیریت فرهنگی مساجد در ایام تابستان برگزار می شود.

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری ساوه همچنین شادمانه های غدیر و شعر ولایت را از دیگر برنامه های کانون های ساوه دانست و گفت: خوشبختانه برنامه ها با استقبال گسترده از سوی اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد.

کد خبر 1770526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha