حمایت تمام قد ارتش از فرزندآوری / فصل جدیدی در کرمان و سیستان آغاز می‌شود

امیر سرتیپ سلمانی با بیان اینکه کشور به مرحله ای از بلوغ علمی رسیده که برای فرزندآوری بن‌بستی وجود ندارد؛ بخشی از سیاست‌ها و حمایت‌های نیروی زمینی ارتش برای فرزندآوری را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛  امیر سرتیپ دوم ستاد حمیدرضا سلمانی دوشنبه (۱۱ تیر) در چهارمین جشنواره حضرت علی اصغر علیه‌السلام و تقدیر از متولیان طرح لبیک ۲۴ (تحکیم بنیان خانواده و توجه به فرزندآوری) با بیان اینکه در مجموع نیروی زمینی ارتش امسال ۲۵۸ فرزند متولد شده که ۱۲ نفر آنان در قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق است؛ تصریح کرد: با محوریت این قرارگاه و بکارگیری بیمارستان‌های ارتش در کرمان و سیستان باید فصل جدیدی آغاز شود.

فرمانده قرارگاه انصار و سپهر نزاجا با بیان اینکه نباید منتظر بود که خانواده‌های نابارور به سراغ ما بیایند، بلکه ما باید سراغ آنها برویم؛ افزود: ماهیانه پیشرفت کار را رصد می‌کنیم و کرمان پتانسیل خوبی برای درمان دارد.

امیر سلمانی با بیان اینکه کشور به مرحله ای از بلوغ علمی رسیده که برای فرزندآوری بن‌بستی وجود ندارد؛ اظهار کرد: چنانچه کسی همه مسیرها را دنبال کرده و به نتیجه نرسیده، برای حضانت فرزند از بهزیستی او را حمایت کرده و ۱۰۰ میلیون تومان وام کم بهره و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض اعطا می‌کنیم.

امیر غلامعلیان،  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران هم از برنامه‌های خوب ارتش جمهوری اسلامی برای تحکیم بنیان خانواده از جمله طرح لبیک ۲۴ گفت و افزود: یکی از اهداف این طرح رسیدگی به وضعیت ناباروری کارکنان است.

حمایت تمام قد ارتش از مسئله جوانی جمعیت / فصل جدیدی در کرمان و سیستان آغاز می‌شود

وی ادامه داد: حدود ۷۱ نفر از کارکنان پایور قرارگاه با این مشکل روبرو بودند که در سامانه مربوطه ثبت‌نام کردند و این افراد تحت درمان ناباروری قرار گرفتند و نتایج خوبی هم حاصل شد.

امیر غلامعلیان اظهار کرد: تاکنون هشت نفر از آنها در قالب این طرح صاحب فرزند شدند که یکی از آنها فرزند دوقلو دارد و امیدواریم به یاری خدا مابقی آنها نیز صاحب فرزند شوند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رسیدگی به خانواده‌های کارکنان با جدیت در قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق نزاجا پیگیری  و طرح‌های ۳۱ گانه «لبیک یا امام» اجرا می‌شود که ۱۳ طرح مختص تکریم خانواده است.

وی با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح تاکنون ۱۹۵ پایور با سیاست‌های تشویقی صاحب فرزند شدند؛ ادامه داد: سال گذشته ۱۰۴ نفر تحت درمان قرار گرفتند که ۱۲ نفر آنان صاحب فرزند شدند و در حال حاضر ۹۲ نفر تحت درمان هستند.

امیر غلامعلیان خاطرنشان کرد: ارتش در کنار ارتقای آمادگی رزمی برای دفع تهدیدات، به مسئله خانواده‌ی با روحیه خوب و پشتیبان همسر هم توجه دارد.

کد خبر 1770634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha