حکم مسئولیت کانون های خواهر مساجد استان سمنان اعطاء شد

در مراسمی با حضور معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور حکم مسئولیت کانون های خواهر مساجد استان سمنان اعطاء شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ در مراسم اعطاء حکم مسئولیت کانون های خواهر مساجد استان سمنان با حضور معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور، محمدتقی محمدیان به سیاست جدید ستاد در تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری خواهران اشاره کرد و گفت: با توجه به مقتضیات زمان و لزوم تربیت زن مسجدی و تراز انقلاب اسلامی، تاسیس این مراکز مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه تاسیس این مراکز در موازات کانون‌های فرهنگی و هنری قبلی نیست افزود: کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران  فرصتی برای انجام فعالیت‌های تربیتی خاص بانوان بوده و گرنه مابقی برنامه‌ها توسط کانون برادران امکان مدیریت دارد.

حکم مسئولیت کانون های خواهر مساجد استان سمنان اعطاء شد

وی تصریح کرد: در تاسیس کانون های فرهنگی و هنری خواهران در مساجد به دنبال ایجاد مرکز جدید نیستیم و تنها می‌خواهیم تبعیض جنسیتی را رفع و به صورت تخصصی در حوزه باورهای اعتقادی و تربیتی کار کنیم.

محمدیان با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای تاسیس کانون های تخصصی بانوان اظهار کرد: این اقدام با هدف ایجاد الگوی تعالی دختران و زنان جامعه پیش بینی و اجرا می شود.

حکم مسئولیت کانون های خواهر مساجد استان سمنان اعطاء شد

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور ادامه داد: بانوان مسجدی هر محله در کانون به موضوعات مورد نیاز زنان آن منطقه می پردازند و در راستای آموزش، رشد و اعتلای زنان به صورت تخصصی تلاش می کنند.

در پایان این مراسم حکم مسئولیت کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان سمنان اعطاء شد.

حکم مسئولیت کانون های خواهر مساجد استان سمنان اعطاء شد

کد خبر 1770888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha