برپایی نمایشگاه «انتخاب اصلح» در مسجد صاحب‌الامر(عج) اراک

صالحی از برپایی نمایشگاه «انتخاب اصلح» در ورودی مسجد صاحب‌الامر(عج) اراک به همت کانون فرهنگی هنری شهید احمدگلمحمدی خبر داد.

احسان صالحی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی - شهرستان اراک، ضمن تاکید بر حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در آستانه برگزاری مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نمایشگاه با عنوان «انتخاب اصلح» در مسجد صاحب الامر(عج) اراک دایر می شود.

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با توجه به جامعه هدفشان که بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند در راستای روشنگری و آگاهی بخشی وظیفه سنگینی بر عهده دارند، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره ثابت کردند که پای کار انقلاب هستند و هرکجا که لازم باید آتش به اختیار حضور یافته و نقش آفرینی می کنند.

صالحی با اشاره به اهمیت دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح بیان کرد: در این راستا، به‌ همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی در ورودی درب مسجد نمایشگاه انتخاب اصلح با هدف آگاهی بخشی و روشنگری بر پا می شود.

وی در ادامه افزود : در این نمایشگاه مطالبی همچون انتخاب اصلح از دیدگاه کارشناسان و بیانات مقام معظم رهبری به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی اضافه کرد: این نمایشگاه که شامل بیش از ۳۰ پوستر است در روز پنج شنبه ۱۴ تیر با مشارکت اعضای کانون دایر می شود و به مدت دو روز در در صحن مسجد برپا است.

صالحی بیان‌ کرد: در روز جمعه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ با هماهنگی فرمانداری شهرستان اراک صندوق اخذ رأی در محل مسجد حضرت صاحب الامر(عج) مستقر خواهد بود و ساکنین منطقه کوی صالح آباد و عموم مردم می‌توانند به این مسجد بمنظور حضور در پای صندوق اخذ رأی مراجعه نمایند و این کانون فرهنگی با اجرای برنامه های مختلف در صحن مسجد آماده پذیرای  عموم شهروندان اراکی در پای صندوق اخذ رأی می باشد.

کد خبر 1770895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha