حضور پرشور در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند

محمدیان انتخابات را یکی از اصول مهم مردم سالاری دینی در ایران عنوان کردوگفت: حضور پرشور وگسترده در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان داخلی وخارجی را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ محمدتقی محمدیان در نشست با با مدیران کانون های مساجد راهبرو کانون های تخصصی خواهران با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: شرکت در انتخابات ضامن عزت کشورمان درعرصه ملی و بین المللی است.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور با اشاره به نقش مساجد برای حضور حداکثری شرکت در انتخابات اظهارداشت: باید درزمان باقیمانده از ظرفیت شبکه بچه های مسجد برای ترغیب و تبیین در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کنیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در کیان اعتقادی جامعه ایران اسلامی مسجد دارای جایگاه رفیعی است گفت: مسجد هم در منظومه اعتقادی جامعه ما و هم در نظریه فرهنگی انقلاب اسلامی جایگاه رفیعی دارد.

محمدیان مسجد را شامل سه رکن اصلی دانست و افزود: مسجد چون خانه خداست و شرف انتصاب آن به خداوند است ارجحیت آن بر همگان روشن است و از همین رو مسجد دارای همه کارکردهای توحیدی، عبادی و نیایشی است که می‌توان این کارکردها را احصا کرد و نسبت به آن برنامه ریزی دقیق داشت.

حضور پرشور در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور در ادامه با بیان اینکه مسجد پناهگاه مردم است، گفت: مسجد همه کارکردهای امدادی و اجتماعی را در دل خود جای داده است.

وی پایگاه ولایت بودن را ضلع سوم مسجد را برشمرد و بیان کرد: از این رو مسجد دارای همه کارکردهای بصیرتی، سیاسی، مطالبه گری و عدالت طلبی است که می توان نسخه اصیل همه این کارکردها را از دل مسجد احصا کرد و ناظر بر آن برنامه ریزی داشت.

محمدیان گفت: خدمت کردن در خانه خدا با فراهم کردن حضور بچه‌ها و کمک به فعالان در کانون‌های مساجد از مصادیق خدمت به خدا و عمران و آبادی مسجد است.

حضور پرشور در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه اگر نگران آینده کشورهستیم چاره آن بازگشت به مسجد است تاکید کرد: تعبیری که مقام معظم رهبری در سال های اخیر به آن اشاره داشتند و بحث بازسازی انقلابی ساختار فرهنگ و هنر در کشور را مطرح کردند، قاعدتا نقطه آغازآن مسجد خواهد بود.

وی تصریح کرد: اولویت ما تربیت عناصر مومن و انقلابی و مجاهد انقلابی به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر است که استعدادهای فرهنگی و هنری را شناسایی کند و اگر بتواند هنرمند انقلابی و اهالی فرهنگ و اهل قلم انقلابی تربیت کند اینها در حقیقت عهده‌دار لشکر تبیینی هستند که حضرت آقا از ما مطالبه کرده‌اند.

کد خبر 1770898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha