باید مناسبات غلط و فسادی را که مانع پیشرفت کشور می‌شود از پیش رو برداشت

جلیلی گفت: مناسبات غلط و فسادی را که مانع پیشرفت کشور می‌شود، باید از پیش روی برداشت، باید به این سمت برویم که کشور در چهار سال آینده جهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز چهارشنبه ۱۳تیرماه سعید جلیلی با حضور در جمع هواداران کرمانشاهی، با اشاره به اینکه  کرمانشاه در دهه ۹۰  رتبه اول بیکاری را داشت، گفت: با یک انتخاب بزرگ و آن انتخاب این است که مردم کرمانشاه  آیا با همه توانمندی ها، فرصت ها و جوانان و نعمت هایی که خداوند به این استان داده است، قرار است در چهار سال آینده چه مسیری طی کنند.   

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: فراموش نمی کنیم در سال های ۹۲، ۹۳  و ۹۶ همین استان که سرشار از فرصت های بزرگ است متاسفانه رتبه اول بیکاری را داشت و این همه فرصت و زحمت در این استان با کشاورزی، گردشگری، ترانزیت و روابط تجاری با عراق وجود دارد اما ۲۲ درصد نرخ بیکاری در این استان وجود داشت.

وی  با بیان اینکه هر جوان کرمانشاهی می‌تواند یک صادرکننده موفق باشد، خاطر نشان کرد:هر جوان کرمانشاهی می‌تواند یک صادرکننده موفق باشد؛ این کاری است که باید انجام شود لذا باید به این سمت برویم که کشور در چهار سال آینده جهش پیدا کند.   

جلیلی تصریح کرد:یک بانک به تنهایی میلیاردها تومان انباشه سرمایه دارد و خلق پول می‌کند و فقط ۶ تا هفت درصد به تورم کشور می‌افزاید اما به یک خواهر روستایی برای پرداخت تسهیلات همراهی نمی‌کند همچنین مناسبات غلط و فسادی است که مانع پیشرفت کشور می‌شود را باید از پیش روی برداشت.  

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر از یک جهان فرصت صحبت می‌کنیم که باید به یک ایران جهش منجر شود لازمه آن ایجاد بستر مناسب است که هر ایرانی بتواند نقش پرشکوه خود را ایفا کند.

وی با اشاره به صحبت های یک‌مادر روستایی  که حرف حکیمانه ای به من زد، افزود: همانطور که موقع انتخابات شما می آیید و به حق سیاسی ما احترام می‌گذارید، و ما هم به حق سیاسی و تکلیف سیاسی خود عمل میکنیم اما این مردم حق و حقوقی دارند که باید بعد از انتخابات به آن عمل کرد.

 این نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: در دفاع مقدس بستری فراهم شد که هر جوان و هر فرد در حد توان خود نسبت خود را با جبهه فراهم کرد؛ از آن عزیزی که در جبهه‌ها در خط مقدم حضور پیدا کرد تا مادری که در روستاها نان می‌پخت و هر کدام نقش پرشکوه خود را ایفا کردند و قدرت و عظمتی حاصل شد که دشمنان جرات نمی‌کنند نگاه چپ به این کشور داشته باشند. آیا امروز هر ایرانی، هر دختر و هر پسر ما، هر قومیت، هر مذهب و همه مردم نمی‌توانند این نقش پرشکوه را در پیشرفت و جهش کشور ایجاد کنند؟ حتما می‌توانند.

جلیلی گفت:البته شرط آن این است که نگاه شما یک نگاه متعالی و رو به پیشرفت باشد  نه اینکه بگوییم نمی‌شود و یا اگر فلان قرارداد امضا نشود یا فلان توافق صورت نگیرد، نتیجه نمی‌دهد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: ما فرصت جوان و نوجوان و مرد و زن کرمانشاهی را داریم که می‌تواند به بهترین شکل از پس مشکلات بربیاید. این استان نشان داده که در همه دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حماسه آفرید. مردم ما عظمت این استان را فراموش نمی‌کنند. این استان ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرد.

وی در پایان گفت: در نقطه سرنوشت‌ساز هستیم، یک انتخاب  بزرگ در پیش داریم اینکه ملت ما و کرمانشاه ما با همه توانمندی‌ها، فرصت‌ها، جوانان عزیز و فرصت‌هایی که دارد، چه مسیری را طی کند.

باید مناسبات غلط و فسادی را که مانع پیشرفت کشور می‌شود از پیش رو برداشت

کد خبر 1770946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha