تبلیغ و تبیین مشارکت حداکثری یک معروف است

حجت الاسلام مهدوی‌نیا با بیان‌اینکه تبلیغ و تبیین مشارکت حداکثری یک معروف است، گفت: از همه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مساجد، محلات، اتحادیه‌های صنفی و ... انتظار دارم برای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح با محوریت منویات رهبر معظم انقلاب تلاش خود را به کار بگیرند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا، امروز  در گردهمایی آموزشی توجیهی دبیران امر به معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها، شرکت‌ها، بانک‌ها و مراکز آموزشی عالی استان لرستان که امروز، ۱۳ تیرماه در سالن شهدای اداره کل بهزیستی لرستان برگزار شد، اظهارداشت: تبلیغ و تبیین مشارکت حداکثری با توجه به اینکه به حفظ اقتدار نظام منجر می‌شود، یکی از والاترین معروفات است.

 دبیر ستاد امربه معروف  ونهی از منکر لرستان با اشاره به اینکهامر به معروف و نهی از منکر یکی از تعالیم اسلامی است که می‌تواند از طریق نظارت همگانی سلامت اجتماع و جامعه را تضمین کند، افزود: مسئولان باید زمینه‌ساز معروفات در جامعه باشند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نیا در ادامه عنوان کرد: در ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز لحاظ می‌شود لذا ضرورت دارد دبیران ستادها دقت خود در ثبت و بارگذاری این فعالیت‌ها را در سامانه داشته باشند.

 دبیرستاد امربه معروف لرستان به راه‌اندازی سامانه مطالبه‌گری امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: هدف از راه‌اندازی این سامانه حمایت از فعالیت‌های خالصانه مدیران و گزارش معروفات و منکرات از سوی آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

وی تاکیدکرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید نسبت به معروف و منکر شناخت کامل داشته باشند.   دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان در ادامه با اشاره به در پیش بودن مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از مهمترین و والاترین معروفات است.

 دبیرستاد امربه معروف لرستان بیان‌کرد: حفظ و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از والاترین معروفات است این در حالی است که انتخابات منجر به تحقق این معروف می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی‌نیا اظهارکرد: ارزش انسان در انتخاب‌های اوست و انتخاب است که به انسان ارزش می‌دهد، انتخاب در منظومه دینی ما گاهی فردی و گاهی اجتماعی است و خدای متعال هم برای انتخاب‌های فردی و هم انتخاب‌های اجتماعی ارزش قائل است تا جایی که حتی انسان در انتخاب دین نیز مختار است.

وی یادآور شد: هر جا مردم پای کار آمدند نصرت الهی را شاهد بودیم که نمونه آن را می‌توان از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و عبور از فتنه‌ها نام برد.   حجت الاسلام مهدوی نیا بیان‌کرد: الان نوبت نقش‌آفرینی مردم در انتخابات است چراکه مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت و اقتدار نظام را به‌دنبال دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با یادآوری اینکه تبلیغ و تبیین مشارکت حداکثری یک معروف است، بیان‌کرد: از همه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مساجد، محلات، اتحادیه‌های صنفی و ... انتظار دارم برای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح با محوریت منویات رهبر معظم انقلاب تلاش خود را به کار بگیرند.

کد خبر 1770962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha