باتوجه به معیارهای انقلاب اسلامی به فرد اصلح رأی دهیم

غلامی گفت:باید در این انتخابات فردی را انتخاب کنیم که از هر نظر اصلح باشد و اگر دنبال امنیت، آسایش و رفاه هستیم باید باتوجه به معیارهای انقلاب اسلامی به فرد اصلح رأی دهیم.

معصومه غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به آغاز کار قرارگاه نهضت مشارکت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با هدف لبیک به فرمان حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: تحلیلگران مسائل سیاسی اهمیت مشارکت مردم در انتخابات را تبیین و شاخص های انتخاب فرد اصلح را بیان کردند.

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید عاصمی در کرمانشاه گفت:نهضت روشنگری، نشست بصیرتی، جهاد تبیین با محوریت انتخابات و انتخاب اصلح، دعوت به حضور و مشارکت گسترده در انتخابات از مهم ترین محورهای  نشست های جهاد تبیین است

باتوجه به معیارهای انقلاب اسلامی به فرد اصلح رأی دهیم

وی خاطر نشان کرد: انتخابات به کلید توسعه و پیشرفت و امید آفرینی در کشور مبدل شد چراکه در این فرایند اساسی حکم ماندن و یا رفتن یک مسول در دست مردم است. واقعیت آن است که حضور مردم در انتخابات یک فرصت بی‌بدیل برای تعیین سرنوشت آنها در انتخاب مسئولان در رده های مختلف مدیریتی فراهم می‌کند.

غلامی اظهار کرد: علاوه بر این حضور حداکثری در انتخابات می تواند ضامن تداوم اقتدار ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی باشد. باید در این موقعیت فردی را انتخاب کنیم که از هر نظر اصلح باشد و اگر دنبال امنیت، آسایش و رفاه هستیم باید باتوجه به معیارهای انقلاب اسلامی به فرد اصلح رأی دهیم.

باتوجه به معیارهای انقلاب اسلامی به فرد اصلح رأی دهیم

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید عاصمی در کرمانشاه  اظهار کرد: نشست جهاد تبیین با موضوعیت انتخابات وانتخاب فرد اصلح و روشنگری مسائل روز ومقایسه تفاوت دولت ها برای عموم اهالی شهرک پرواز کانون مسجد شهیدی عاصمی با سخنرانی دکتر موسوی امروز ۱۲ تیرماه برگزار و در حاشیه این مراسم بروشور مقایسه دولت ها تهیه و در جهت کمک به شناخت فرداصلح بین مردم توزیع شد.

باتوجه به معیارهای انقلاب اسلامی به فرد اصلح رأی دهیم

کد خبر 1771010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha