دعوت مراجع تقلید برای حضور پرشور در انتخابات/ رأی دادن وظیفه شرعی است

آیات عظام جوادی آملی، مکارم شیرازی و نوری همدانی در پیام‌هایی جداگانه، از همه دلسوزان کشور خواستند برای اعتلای ایران اسلامی، در دور دوم انتخابات پر شورتر شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیات عظام جوادی آملی، مکارم شیرازی و نوری همدانی در پیام‌هایی جداگانه، از همه دلسوزان کشور خواستند برای اعتلای ایران اسلامی، در دور دوم انتخابات پر شورتر شرکت کنند.

 آیت‌الله جوادی آملی: امروز موظفیم با حفظ وحدت در انتخابات حضوری فعال داشته باشیم

آیت الله جوادی آملی مردم را محور اصلی دین اسلام دانسته و تاکید کرد: مردم بزرگ و با فرهنگ ایران از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون در همه صحنه‌ها همچون دفاع مقدس حضوری گسترده داشته اند که باید مسئولین هم ضمن قدردانی از این تلاش و ازخودگذشتگی مردم، بیش از پیش در مسیر ساماندهی اوضاع اقتصادی و اجتماعی حرکت نمایند.

وی با بیان اینکه تا وقتی مردم در صحنه اند، هیچ گونه مشکلی برای کشور پیش نخواهد آمد تاکید کرد: امروز موظفیم با حفظ وحدت در انتخابات که استقلال، امنیت، عظمت و شکوه مملکت را به همراه دارد حضوری فعال داشته باشیم.

آیت الله جوادی آملی حضور مردم در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پای صندوق‌های رأی را موجب قدرت ملی، دینی و اسلامی دانست که علاوه بر پاسداشت خون شهدا، همچون گذشته شکست توطئه‌های دشمنان را در پی خواهد داشت.

آیت‌الله مکارم شیرازی: مردم وظیفۀ شرعی و اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت و آینده جامعه ادا کنند

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر در عرصه انجام تکلیف الهی انسانی انتخابات قرار گرفته‌اند. بر همه واجدان شرایط لازم است با شرکت پر شور و انتخاب فردی مؤمن، امین و شایستۀ جایگاه مهم ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، کار نیمه‌تمام را تمام، و وظیفۀ شرعی و اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت و آیندۀ جامعه ادا نمایند.

از درگاه خداوند متعال عزّت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران را مسألت دارم.والسلام علیکم و رحمة‌الله

آیت‌الله نوری همدانی: مردم برای تجلی وحدت‌ و همدلی در کشور حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند

آیت‌الله نوری همدانی  با دعوت از مردم تصریح کرد: با قدردانی از همه کسانی که در مرحله نخست ریاست‌جمهوری چهاردهم به‌پای صندوق رای آمدن، باتوجه‌به شرایط ویژه داخلی و خارجی و نیز برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بالابردن قدرت کشور در عرصه‌های بین‌المللی و تجلی وحدت‌ و همدلی در کشور همه عزیزان خصوصاً کسانی که در مرحله اول نتوانستند در انتخابات شرکت کنند بااراده محکم و گام استوار در روز جمعه حضور یافته و با انتخاب فرد اصلح بار دیگر شکوه و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

کد خبر 1771059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha