نتیجه مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت بیشتر ایران در دنیا است

شفیعی مشارکت بالا را سبب امنیت داخلی و قدرت بیشتر ایران در منطقه و جهان دانست و گفت: فرد اصلحی که می خواهد در سایه مکتب انقلاب اسلامی مشغول به خدمت رسانی شود، باید تفکر و اندیشه مکتب امامین انقلاب در او ظهور و بروز داشته باشد.

محمدجعفر شفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس گفت: انتخاب مستقیم رئیس جمهور توسط مردم در جمهوری اسلامی در واقع جلوه مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

وی با اشاره به اینکه جمله معروف و ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی که میزان رأی ملت است، اهمیت انتخابات را در این نظام نشان می دهد، افزود: یکی از امتیازات جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای که حاکمان آن بعضا غیر انتخابی هستند، انتخابات آزاد در تعیین رئیس جمهور کشور است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه در سیزده مرحله انتخابات گذشته ریاست جمهوری افرادی با سلیقه و گرایش‌های مختلف سیاسی توسط مردم انتخاب شده و توسط امامین انقلاب اسلامی حکم آنان تنفیذ شده است، خاطر نشان کرد: اعتقاد عمیق رهبران و تأکید قانون اساسی بر مردم سالاری دینی و اجازه حضور دیدگاه‌های بعضا متضاد در  انتخابات رقابتی نقطه قوت این نظام مقدس است که نشان می‌دهد در جمهوری اسلامی اختیار با مردم ایران است.

شفیعی مشارکت بالا را سبب امنیت داخلی و قدرت بیشتر ایران در منطقه و جهان دانست و تصریح کرد: فرد اصلحی که می خواهد در سایه مکتب انقلاب اسلامی مشغول به خدمت رسانی شود، باید تفکر و اندیشه مکتب امامین انقلاب در او ظهور و بروز داشته باشد و امروز  باید کسی را انتخاب کنیم که در راستای این مکتب بوده و در آزمون عملی این تفکر روسفید بیرون آمده باشد.

وی یادآور شد: انشاءالله این انتخابات در ادامه حماسه مردم در تشییع جنازه شهدای خدمت، حماسه خواهد آفرید و مردم باید کسی را انتخاب کنند که ادامه دهنده راه سید شهید رئیسی عزیز باشد و بدون شک نتیجه این انتخابات شکست دشمن و سرافرازی ایران را در پی خواهد داشت.

کد خبر 1771078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha