انتخابات، میدان حماسه‌سازی مردم با مشارکت بالا و انتخاب خوب است

حجت الاسلام سرلک با بیان‌اینکه انتخابات میدان حماسه‌سازی مردم با مشارکت بالا و انتخاب خوب است، مشارکت بالای مردم سبب تقویت و ارتقای امنیت و اقتدار ایران‌اسلامی است.

حجت الاسلام مهدی سرلک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم‌آباد، به اهمیت انتخابات پیش رو و تأکید بر مشارکرت حداکثری و انتخاب اصلح تاکید کرد و اظهارداشت: مشارکت بالای مردم در انتخابات سرنوشت ساز خواهد بود.

امام جمعه الیگودرز افزود: استحکام نظام، بالا رفتن اعتبار کشور، تقویت اقتدار ملی، مانعی برای تعرض دشمنان، وحدت و انسجام ملی، تحول در مدیریت و تحقق ایران قوی با حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، میدان قدرت نمایی جمهور و حماسه سازی مردم با مشارکت بالا و انتخاب خوب است، گفت: انتظار می رود فردا ملت ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه استان لرستان باری دیگر با حضور حماسه ساز خود در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب به ثبت برسانند.

حجت الاسلام سرلک در ادامه از آیت الله شهید رئیسی به عنوان الگوی یک رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی و شایسته ملت ایران یاد کرد و عنوان داشت: ایشان علاوه بر فضائل و سجایای اخلاقی و معنوی مصداق جامع و کامل یک مدیر و کارگزار حکومت اسلامی بود.

وی اظهارداشت: امید است ملت ایران اسلامی با انتخابی آگاهانه و مدبرانه فردی را انتخاب کنند که راه شهید جمهور ادامه یابد.

کد خبر 1771126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha