کانون‌های مساجد نقش بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند

غلامی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با بصیرت افزایی، آگاه بخشی و تبیین اهمیت انتخابات در نگاه مقام معظم رهبری و امام (ره) می‌توانند نقش بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند.

معصومه غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات، گفت:  قرارگاه نهضت مشارکت با نقش مساجد و محلات در تبیین و انتقال محتوا و هم‌افزایی نقشی اساسی و مهم است لذا رویکرد دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و با عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد راه‌اندازی شده است تا با دعوت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد، مهم‌ترین وظیفه و مأموریت بچه‌های مسجد در انتخابات است.

مدیرکانون فرهنگی هنری عاصمی در کرمانشاه افزود:نقش کانون مساجد در ایجاد شور انتخاباتی و افزایش مشارکت مردم بسیار مهم و ارزنده است زیرا کانون یک مسجد به عنوان مادر یک مسجد شناخته می شودو یک مادر می‌تواند خانه و خانواده را مدیریت کند کانون مسجد هم همین نقش رو برای مسجد دارد.

وی خاطر نشان کرد: بچه‌ها با کانون مسجد ارتباط بسیار خوب و قوی‌ دارند لذا  ما با توجیه کردن بچه‌ها  در راستای اهمیت انتخابات و حضور حداکثری خانواده ها در انتخابات آنها راتشویق کردیم تا در خانه ها صحبت کنند و مشوق خوبی برای شرکت خانواده ها در انتخابات شوند.

غلامی تصریح کرد: یک کانون مسجد می‌تواند نقش مهمی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی  در مسجد داشته باشد و در راستای آبادانی کشور سهیم باشند و با انتخابت فرد اصلح نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور داشته باشیم.

مدیرکانون فرهنگی هنری عاصمی در کرمانشاه اظهار کرد:کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از مجموعه‌هایی است که بیشتر مخاطبان آن جوانان هستند و کانون‌ها با بصیرت افزایی، آگاه بخشی و تبیین اهمیت انتخابات در نگاه مقام معظم رهبری و امام (ره) می‌توانند نقش بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات داشته باشند.

کد خبر 1771131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha