شهید رئیسی تلاش فراوانی در عرصه حل مشکل مسکن داشت

آیت الله شعبانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: شهید رئیسی تلاش فراوانی در عرصه حل مشکل مسکن داشت، در دولت سیزدهم بر خلاف گذشته، مسئله مسکن جدی گرفته شد و در راستای حل مشکلات مسکن اقداماتی انجام شد.

به گزارش خبرنگار شبستان، از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در مراسم افتتاح مجتمع ۳۲ واحدی ولایت در همدان، گفت:خدمت به خلق، نعمتی است که خداوند به مجموعه کمیته امداد داده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی در ارتباط با جامعه هدف یک ضرورت است افزود: در برخورد با جامعه هدف کمیته امداد، باید بر اساس سیره اهل بیت(ع) رفتار کنیم.

وی با اشاره به اینکه بنای کمیته امداد، به خود کفایی رسیدن افراد تحت پوشش بوده و شنیدن خبر برگزاری جشن‌های خودکفایی بسیار خوشحال کننده است تصریح کرد: امیدواریم در سطح کلان به جایی برسیم که کمیته امداد مراجعه کننده‌ای نداشته باشد.

آیت الله شعبانی بیان کرد: دیدن افرادی که در گذشته تحت پوشش بودند و امروز خود به کارآفرین تبدیل شده‌اند، بسیار لذت بخش است و در عرصه ساخت مسکن مردم در تأمین آورده‌های مالی با مشکلاتی روبرو می‌شوند که بهتر است به سمت مولد سازی حرکت کنیم.

شهید رئیسی تلاش فراوانی در عرصه حل مشکل مسکن داشت

 وی با تاکید بر اینکه انجام فعالیت‌های جهادی این‌چنینی قابل تقدیر است افزود: هر جا حضور مردم جدی‌تر باشد، با موفقیت‌های بیشتری همانند انجام این پروژه روبرو خواهیم بود.

 وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: شهید رئیسی تلاش فراوانی در عرصه حل مشکل مسکن داشت، در دولت سیزدهم بر خلاف گذشته، مسئله مسکن جدی گرفته شد و در راستای حل مشکلات مسکن اقداماتی انجام شد.

شهید رئیسی تلاش فراوانی در عرصه حل مشکل مسکن داشت

 امام جمعه همدان با بیان اینکه مسکن یکی از لوازمات زندگی و کالاهای مصرفی است ابراز امیدواری کرد: دولت بعدی نیز نسبت به حل مشکل مسکن و رفع این دغدغه مردم توجه جدی داشته باشد.

 وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۵ تیر گفت: مشارکت‌گسترده مردم در انتخابات برای تأمین امنیت، اقتدار ملی، تقویت همبستگی اجتماعی، همدلی و هم‌افزایی و رفع مشکلات مؤثر است و راهبرد اول حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و راهبرد دوم انتخاب فرد اصلح است.

شهید رئیسی تلاش فراوانی در عرصه حل مشکل مسکن داشت

سید مرتضی بختیاری نیز با بیان اینکه رفع مشکلات مسکن  مددجویان یکی از اولویت‌های  کمیته امداد امام خمینی(ره) است  گفت: در برنامه امسال  ۴ هزار خانه در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت و بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در این ماموریت همراهی خوبی داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور افزود: در استان همدان از سال ۱۴۰۰ بیش از ۲ هزار واحد وی اضافه کرد:  بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی مددجویی تا پایان سال ۱۴۰۲ توسط کمیته امداد به بهره برداری رسید و طبق توافق با دولت سیزدهم قرار بر این شد تا پایان امسال مددجوی بدون مسکن در روستاهای کشور نداشته باشیم.

شهید رئیسی تلاش فراوانی در عرصه حل مشکل مسکن داشت

سید حسن نعمتی نیز با بیان اینکه در شهرستان همدان ۴۲۰ خانوار بدون سرپرست وجود دارد،  گفت: تفاهم نامه‌های متعددی با دستگاه‌های مختلف استان برای ساخت مسکن مددجویی انجام شده و بسیاری از این واحدها در مراحل پایانی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان همدان با اشاره به مجتمع ۳۲ واحدی ولایت  تصریح کرد:  این مجموعه که به نام شهرک ولایت نامگذاری شده، ۱۶ بلوک و ۳۲ واحد و سه هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت دارد.

شهید رئیسی تلاش فراوانی در عرصه حل مشکل مسکن داشت

 وی یادآور شد: زمین ساخت این شهرک مسکونی را مرحومه زلیخا رشیدی به مجموعه دارالایتام همدان برای ساخت مسکن ایتام اهدا کرده و برای ساخت این تعداد واحد  بیش از ۲۷ میلیارد تومان هزینه شده و طی مدت یک سال و نیم  کار جهادی و انقلابی افتتاح شد.

کد خبر 1771150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha