مشارکت در جان و بطن کانون‌مساجد ریشه دارد

حجت‌الاسلام صادقی فر گفت: بصیرت افزایی و روشنگری در بطن و جان کانون‌مساجد است و در انتخابات‌پیش رو هم کانون‌مساجد می تواند نقش آفرین در حضور حداکثری و مشارکت بالا باشد.

حجت الاسلام‌حسین صادقی فر_ امام‌جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام صادق علیه السلام کوی مهرگان‌نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات، گفت:  قرارگاه نهضت مشارکت با نقش مساجد و محلات در تبیین و انتقال محتوا و هم‌افزایی نقشی اساسی و مهم است لذا رویکرد دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و با عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد راه‌اندازی شده است تا با دعوت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد، مهم‌ترین وظیفه و مأموریت بچه‌های مسجد در انتخابات است.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره کانون بصیرتوافزایی بوده است و در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری هم با بصیرت افزایی، آگاه بخشی و تبیین اهمیت انتخابات در نگاه مقام معظم رهبری و امام (ره) می‌توانند نقش بسزایی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات داشته باشد.

امام‌جماعت کانون امام‌علی(ع) نکا یادآور شد:این روزها شاهد جو انتخاباتی در جای جای کشورمان هستیم که حال وهوای خاصی دارد و همه‌ما باید به مشارکت حداکثری برای اقتدار ایران توجه کنیم.

حجت الاسلام صادقی فر گفت: انتخابات، موضوعی که این روزها بحث بر سر آن به نقل مجالس و محافل تبدیل شده است، از دورهمی‌های خانوادگی گرفته تا محافل متعدد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، دانشگاهی و ... تبدیل شده است.  

وی افزود:مهم‌ترین شیوه سهیم شدن در سرنوشت کشور شرکت در انتخابات است که به واسطه آن می‌توان از مسئولینی که به واسطه خود مردم انتخاب شده‌اند مطالبه‌گری کرد، حضور در انتخابات حق است و حضور نیافتن در انتخابات یعنی گذشتن از یک حق، انتخابات، انتخاب یک فرد نیست بلکه انتخاب یک الگو و مدل مدیریتی است که با این انتخاب نوع مدیریت حاکم بر جامعه را انتخاب خواهیم کرد و لذا کانون‌مساجد با تبیین این‌موًوع توسط مبلغان و افراد اثرگذارنقش مهم در حضور حداکثری خواهند داشت.

امام‌جماعت کانون امام‌علی(ع) نکا خاطر نشان کرد: انتخابات وشکوه آن به کشور عزت بخشیده ونماد وحدت وانسجام ملی و مردمی است، تا آنجا که حضور حداکثری باعث تضمین نظام وانقلاب می شود و هر رای ما تیری بر قلب دشمنان است و باید در فرصت باقیمانده همه ما برای حضوری دوباره پای انقلاب تلاش کنیم.

کد خبر 1771151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha