فردا یک رأی هم مهم و حائز اهمیت است

عموپور با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی خاری در چشم و تیری در قلب استکبار و صهیونیست جهانی بود گفت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، طهمورث عموپور_ فرماندار شهرستان رودبار عصر امروز (پنجشنبه، ۱۴ تیر) در نشست بصیرتی و جهاد تبیین دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که با حضور ورزشکاران شهر لوشان در مصلی این شهر برگزار شد با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات ملی است گفت: فردا جمعه، مردم شریف ایران اسلامی با حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح، برگی زرین از تاریخ پرافتخار ایران عزیز اسلامی را رقم خواهند زد.

وی، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را از اهمیت بالایی برخوردار دانست و افزود: یک رأی هم در این دوره مهم و حائز اهمیت است.

عموپور تاکید کرد: فرامین مقام معظم رهبری در اجرای انتخابات ریاست جمهوری سرلوحه کار اعضای هیات اجرایی و نظارت شهرستان قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه، سردار سلیمانی خاری در چشم و تیری در قلب استکبار و صهیونیست جهانی بود تصریح کرد: ملت ایران در هر قشر و هر پست و مقامی که باشند فردا متحد در پای صندوق رای حاضر خواهند شد.

فردا یک رأی هم مهم و حائز اهمیت است

فردا یک رأی هم مهم و حائز اهمیت است

کد خبر 1771177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha