کارکرد غلط مسوولان اجرایی قبل موجب حضور کمرنگ مردم‌ در انتخابات شد/مازندرانی ها چشم براه تخصیص اعتبارات سفر دوم

حجت الاسلام شفیعی دارابی با اشاره به انتخابات و تاکید بر حضور حداکثری گفت: کارکرد غلط مسوولان اجرایی در دوره های قبلی است که موجب دلسردی حضور مردم و کمرنگ شدن حضور در انتخابات دور اول شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین شفیعی دارابی- امام جمعه موقت ساری در خطبه های این هفته نمازجمعه مصلی امام خمینی (ره) مرکز مازندران با تاکید بر رعایت تقوای الهی و مشارکت و روابط اجتماعی اظهار کرد: امیدواریم خداوند به حرمت آل الله و سیدالشهدا اسامی ما را در نامه متقین واقعی ثبت کند.

وی افزود: نمازگزاران عزیز و مردم شریف خطه استان ولایتمدار مازندران در تاریخ اسلام و قرآن حوادث بی شماری رخ داد و براساس روایات هیچ حادثه ای به عظمت حادثه غدیر نبود.

امام جمعه موقت ساری یادآور شد: کمال و تکمیل دین به غدیر است و فخر نعمات است و با تحقق واقعه غدیر نعمت خدا بر ما تمام و تکمیل ارزانی می شود.

حجت الاسلام شفیعی گفت: مقابله با فرهنگ امام علی(ع) به دلیل اجرای عدالت این امام بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی شد و مردم ‌ما بعد از ۴۵ سال از این‌انقلاب اندیشه، راه و آموزه آموزه وصیت امام را آویزه گوش قرار دادند، اما بودند کسانی در کسوت روحانیت و زندان رفته و در صف اول نماز که به مقابله با افکار و اندیشه امام برخاستند.

امام جمعه موقت ساری اظهار کرد: امروز صحنه انتخابات است و ببینید در طول انقلاب، از درون، دشمن سرمایه گذاری کرد تا اندیشه و آرمان امام فراموش شود و مراقب باشید که پیام های بنیادین امام فراموش نشود.

حجت‌الاسلام شفیعی با گرامیداشت نام و یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش گفت: از جناب مخبر سرپرست ریاست جمهوری تقاضا دارم که مصوبه های متعدد سفر دوم و آخر رئیس جمهور به مازندران که به شهادت ختم شد، فراموش نشود و بودجه تخصیص پیدا نکند و مردم‌مازندران انتظار دارند بودجه مورد نیاز برای عملی کردن مصوبات سفر شهید رئیسی به مازندران اختصاص یابد و مصوبات عملیاتی شود و قدم های بلندی برداشته شود و شاهد جهش در استان باشیم و مسوولان‌مطالبه گر باشند.

وی افزود: خادمی این مردم مدال ارزشمندی است که با توجه به همه خدمات، مردم‌همچنان مشکلات فراوان دارند و چشم به تلاش وزرا دوختند و از فرد منتخب می خواهیم که ادامه دهنده راه شهدا باشد و مصوبات را عملیاتی کند.

خطیب جمعه ساری یادآور شد: حملات رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به مردم غزه وجود دارد و شرمتان باد که‌جلوی چشمتان کودک و ۴۰ هزار مرد و زن ییگناه به شهادت رسیدند و مراکز بهداشتی و تجاری تخریب شدند و صدها خیانت و فساد با بمب اهدایی آمریکا و کمک های میدانی و پنهان برخی کشورهای مستکبر رخ داد.

وی تصریح کرد: برخی کشورهای مسلمان عربی در این جنایت سهیم اند که دل همه‌ ما را به درد آورد و دانشگاهای اروپا و آمریکا را به تظاهرات خیابانی واداشت و انتظار است که رئیس جمهور منتخب دستش در دست صهیونیست و آمریکا قرار نگیرد و دست در دست مظلومان فلسطین و غزه باشد و کمک کنید برای نیروهای مقاومت تا نصرت بر مظلومان فلسطین نازل شود.

حجت‌الاسلام شفیعی با بیان اینکه در حال برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هستیم، خاطرنشان کرد: زیبایی های انتخابات فراوان است و یکی از گلهای روییده در دل نظام، انتخابات است که سرآمد انتخابات همه کشورهاست و یادگار امام است.

وی افزود: حضور مردم در عرصه ستودنی است اما باید خوب تر باشد و اینکه ۶۰ درصد شرکت نکردند باید واکاوی شود، بسیاری متدین اند و نظام و شهدا و رهبری را دوست دارند، اما در انتخابات شرکت نکردند که تبلیغات بیگانه و عوامل مختلف اثرگذار است و عامل عمده کارکرد غلط مسوولان اجرایی در دوره های قبلی است که موجب دلسردی حضور مردم و کمرنگ شدن حضور در انتخابات دور اول شد.

امام‌جمعه موقت ساری یادآور شد: در مناظرات بسیار گفتند، نکردیم و نشد، چه کسی نگذاشت که شما طلبکار شدید و شما باید اعتراف کنید که به مردم خیانت کردید و بد کردید.

حجت‌الاسلام شفیعی گفت: باید از مجموعه‌مردم تشکر کرد که با همه بی مهری ها به صحنه آمدند.

وی افزود: نازیبایی های انتخابات، حضور نسبتا" کمرنگ مردم در انتخابات است و در مناظرات دیدیم که ۴۵ سال انقلاب زیر سوال رفت و گویی انقلاب کاری نکرد که خیانت به انقلاب و امام و شهداست و اینکه خود را طلبکار دیدن و اهانت به سیدالشهدای مقاومت است.

کد خبر 1771333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha