حضور پرشور هنرمندان در انتخابات، سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: حضور پرشور مردم بویژه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در همه عرصه ها بویژه انتخابات، سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است

روح اله قربانی پس از شرکت در انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اهالی هنر، فرهنگ و رسانه همان گونه که در تمام رویدادهای فرهنگی اجتماعی و سیاسی کشور حضور و مشارکت فعالانه ای دارند، در عرصه انتخابات هم همواره پیشگام و پیشتاز بوده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: تلاش های بی وقفه هنرمندان بویژه اصحاب خبر و رسانه از ابتدای آغاز فرآیند برگزاری انتخابات تا امروز شایسته تقدیر است و این قشر نقش مهمی در ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای دارند.

قربانی ادامه داد: حضور پرشور مردم بویژه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در همه عرصه ها بویژه انتخابات، سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است و هر رای پشتوانه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و خبرنگاران در این رویداد سرنوشت ساز، نقش مهمی دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: نتیجه انتخابات به هر شکلی رقم بخورد، پیروز نهایی آن مردم هستند و همه باید با همدلی و انسجام رئیس جمهور آینده را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران یاری کنند.

کد خبر 1771417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha