انتخابات اوج اقتدار نظام را نشان می دهد

حجت الاسلام گرزین گفت: برگزاری انتخابات کارآمدی نظام اسلامی و اوج اقتدار انقلاب اسلامی را نشان می دهد که توانست در چند ماه چنین انتخابات وسیعی در این سطح برگزار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام عباسعلی گرزین امروز (جمعه ۱۵ تیر) در ستاد خبری ستاد انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور ما کشوری است که در مدت چهار ماه، سه انتخابات سراسری و حساس را در بالاترین سطوح برگزار کرده است.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات هر ۲ سال یکبار، افزود: اما در این مدت اقدام بزرگی رقم خورد و واقعه و حماسه عظیمی رخ داده است.

وی ادامه داد: کشوری که در این مدت رئیس جمهور و رئیس مجلس نداشت با هیچ بحرانی روبرو نشد و توانست ۲ انتخابات بزرگ مجلس و ریاست جمهوری را برگزار کند.

حجت الاسلام گرزین اظهارداشت: برگزاری انتخابات کارآمدی نظام اسلامی و اوج اقتدار انقلاب اسلامی را نشان می دهد که توانست در چند ماه چنین انتخابات وسیعی در این سطح برگزار کند.

وی گفت: این حماسه عظیم، اوج پختگی و بصیرت مردم را نشان می دهد که با درایت خود توانستند این شرایط را به پیش ببرند و از نظام اسلامی مراقبت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: حضور مردم در این مرحله نسبت به گذشته رشد خوبی داشته است و پیش بینی می شود شاهد رشد حداکثری مردم باشیم.

کد خبر 1771427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha