زمان رای‌گیری تمدید شد/ مشارکت از دور قبل بیشتر است

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ما در استان درخواست تمدید زمان رای‌گیری را داریم و باید ساعت ۱۷ به بعد ارسال کنیم که ارسال خواهیم کرد. نیاز داریم شعب اخذ رای باز باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سید هادی طباطبایی امروز، ۱۵ تیرماه، در استودیو انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون ۱۸ اطلاعیه در ستاد انتخابات کشور صادر شده که اطلاعیه‌ها عمدتا موارد قانونی و یادآوری برای رای‌دهندگان و اعضای شعبه است.

وی با بیان اینکه روند انتخابات رشد خوبی را نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد، عنوان کرد: در کل استان استقبال بسیار عالی بوده و بررسی شعب نشان می‌دهد که مشارکت با دوره قبل بسیار متفاوت است. درصد مشارکت را در پایان وقت اعلام خواهیم کرد.

طباطبایی عنوان کرد: پیش‌بینی ما این است که وزارت کشور زمان انتخابات را تمدید کند. ما در استان درخواست تمدید داریم و باید ساعت ۱۷ به بعد ارسال کنیم که ارسال خواهیم کرد. نیاز داریم شعب اخذ رای باز باشد. یک ربع به ساعت ۱۸ اعلام خواهد شد زمان تمدید شده یا نه که به احتمال زیاد تا ساعت ۲۰ تمدید خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: تعداد صندوق‌ها نسبت به دور قبل افرایش پیدا نکرده است. ۲۰ شعبه اخذ رای را در حرم مستقر و در مشهد به تعداد کافی صندوق سیار پیش‌بینی کردیم. شعبی که بیشترین میزان اخذ رای را داشتند، چند شعبه مستقر در حرم مطهر بوده است. مشهد بیشترین آمار رای را خواهد داشت؛ زیرا ۵۰ درصد انتخابات و جمعیت واجدین شرایط استان در مشهد هستند.

پایان پیام/

کد خبر 1771428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha