رشد ۵ درصدی نرخ مشارکت گلستانی ها در انتخابات

زنگانه گفت: تا این لحظه بیش از پنج درصد نرخ مشارکت را نسبت به مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در استان شاهد هستیم و این میزان نرخ مشارکت تا ساعات پایانی افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (جمعه ۱۵ تیر) در ستاد خبری ستاد انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا این لحظه بیش از پنج درصد نرخ مشارکت را نسبت به مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری در استان شاهد هستیم و این میزان نرخ مشارکت تا ساعات پایانی افزایش خواهد یافت.

استاندار گلستان افزود: مطالبه مقام معظم رهبری است که مردم با مشارکت خودشان یک پشتوانه قوی را برای رئیس جمهور آینده ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه مرجع قانونی اعلام نتایج وزرات کشور است، ادامه داد: به نمایندگان نامزدها نیز توصیه شده که به هیچ وجه اعلام پیش از موعد نتیجه انتخابات نداشته باشند و سلامت انتخابات را زیر سوال نبرند.

زنگانه گفت: نظارت چندگانه ای انجام شده است و بنده مرتب نیز به این موضوع اشاره کرده ام و ایمان راسخ به کار کارشناسی دارم.

وی افزود: نامزدها رشد سیاسی و توسعه سیاسی خودشان را در کشور نشان دهند و مثل همه دنیا نامزدی که برنده می شود همه به آنها تبریک می گویند جنبه و رشد سیاسی خودشان را نشان دهند.

استاندار گلستان با بیان اینکه بدون هیچ تعارفی در یک فرایند به هنگام مختص استان گلستان است گزارشات فورا رسیدگی می شود، گفت: این مسئله باعث شد که کمترین تخلف را در استان داشته باشیم.

وی افزود: همدلی در استان وجود دارد و موارد را سریع رصد کرده و فارغ از سوگیری با ستادهای متخلف برخورد داشته ایم.

زنگانه گفت: دادسراهای ما در شهرستان ها نیز همین فرایند را ادامه می دهند و انتخابات در گلستان یک انتخابات سالم و بی حاشیه است.

کد خبر 1771448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha